تصاویر جدیدی از آیفون 7 پلاس ؛ در رنگ های مشکی تیره و مشکی پیانو !

تصاویر جدیدی از آیفون 7 پلاس ؛ در رنگ های مشکی تیره و مشکی پیانو !

اپل در نظر دارد در روز چهارشنبه از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کند ؛ این سازنده به همین منظور تصاویر جدیدی از گوشی محبوب خود را در اختیار منابع خبری گذاشته است ، تصاویری که نظر هر کاربری را به خود جلب می کنند . ظاهرا اپل تصمیم گرفته است که دو گوشی جدید خود را در دو رنگ مشکی تیره و مشکی پیانو نیز وارد بازار کند .

انتخاب رنگ مشکی پیانو به نحوی یک حرکت خاص استراتژیک از طرف اپل محسوب می شود زیرا این رنگ یادآور دوره ای است که در آن اپل گوشی های خود را با بدنه هایی شیشه ای وارد بازار می کرد . خوشبختانه در این مدل دیگر خبری از پلی کربنات پلاستیکی که در دوره ذکر شده در ساخت آیفون 3GS به کار می رفت ، نیست زیرا سازنده معروف آیفون شیشه ای جدیدش را به یک بدنه کاملا فلزی مجهز کرده است .

در مجموع می توان انتظار داشت که آیفون های جدید در 5 رنگ مشکی تیره ، مشکی پیانو ، رز گلد ، طلایی و نقره ای وارد بازار شوند که البته با تشکر از منبعی که تصاویر مدل های مشکی رنگ آیفون جدید را در فضای مجازی منتشر کرده است ، می توان به زیبایی این گوشی هوشمند پی برد . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر