ردپای لنزهای واقعیت مجازی در عرصه صنعت غذایی

ردپای لنزهای واقعیت مجازی در عرصه صنعت غذایی

آیا لنزهای واقعیت مجازی می تواند به تغییر در روشهای تغذیه انسانها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها اگر یک تکنولوژی وجود داشته باشد که تمام دنیا را به هیجان انداخته باشد چیزی جزء واقعیت مجازی نیست.
واقعیت مجازی فناوری ایست که شما با قرار دادن یک هدست بر روی چشم خود یک دنیای جدید پیش روی خود مشاهده می کنید ویژگی این تکنولوژی به گونه ایست که بر اساس تغییر موقعیت بدن تغییر می کند به همین دلیل ذهن پس از زمانی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است.
این تکنولوژی بسیاری از غول های دنیای فناوری از HTC تا FACE BOOK را تا حدی به تکاپوی وا داشته  که هر یک به دنبال طراحی و ساخت ، عینک فضای مجازی خود می باشند.
البته استفاده از این تکنولوژی ها فعلا در بازی ها خلاصه شده است اما واقعیت دنیای مجازی در این بخش خلاصه نشده و این تکنولوژی در حال توسعه در عرصه های کلیدی مانند  آموزش و پرورش ، کسب و کار ،بهداشت و سلامت و حتی صنعت غذایی می باشد.
افراد زیادی معتقدند در آینده نزدیک این تکنولوژی جایگاه خاصی در صنعت پذیرایی پیدا می کند و راهکارهای تازه و خلاقانه ای در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر