مخابرات‌های استانی ادغام می‌شوند !

مخابرات‌های استانی ادغام می‌شوند !

با قوت گرفتن گمانه‌زنی‌ها در مورد خرید سهام همراه اول توسط اورنج فرانسه، شرکت مخابرات ایران ۲۳ شهریور‌ماه برای تصمیم‌گیری در مورد ادغام شرکت‌های مخابرات استانی مجمع فوق‌العاده تشکیل می‌دهد.

نخستین بار سهام مخابرات 19مرداد ‌ماه 1387به قیمت هر سهم 150تومان در بورس عرضه شد. از همان زمان قرار بود 30شرکت استانی مخابرات که زیانده هستند در هم ادغام شوند، اکنون با گذشت 8 سال از آن زمان و به‌دنبال انتشار خبر‌های غیررسمی مبنی بر اینکه شرکت فرانسوی اورنج قصد دارد سهام همراه اول را بخرد شرکت مخابرات هم قصد دارد برای انجام تصمیم‌های مهمی مجمع فوق‌العاده برگزار کند. پیش از این، انتشار بیانیه‌ای از سوی شرکت اورنج در مورد همراه اول گمانه‌زنی‌ها در مورد فروش سهام این شرکت به اورنج فرانسه را تقویت کرد.

بر همین اساس قرار است 10صبح سه‌شنبه 23شهریور مجمعی برگزار شود تا براساس آن در مورد ادغام شرکت‌های استانی آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان‌جنوبی، زنجان، سمنان، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، هرمزگان، همدان، یزد، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و خراسان‌رضوی تصمیم‌گیری شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر