موتورولا و سه گوشی جدید: Moto G، Moto X Style، Moto X Play

موتورولا و سه گوشی جدید: Moto G، Moto X Style، Moto X Play

موتورولا از سه مدل گوشی هوشمند با طراحی های متفاوت خبر داد. این سه گوشی Moto G، Moto X Style و Moto X Play نام دارند.


Moto G (نسل سوم)
این گوشی در سایت Motorola.com با قیمت 179.99 دلار به فروش می رسد. این گوشی را می توان با حافظه های 8 و رم 1 گیگابایتی یا حافظه 16 و رم 2 گیگابایتی تهیه کرد.
Moto G دارای اندروید لولی پاپ، صفحه نمایش Full-HD پنج اینچی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. این گوشی ضد آب می باشد و تا سی دقیقه در آب، مقاومت می کند. پردازنده ی چهار هسته ای کوالکام 410 بر روی گوشی اجرا می شود و با حافظه های متفاوت کار می کند. تفاوت قیمت گزینه های 8GB/1GB  و 16GB/2GB، در 40 دلار است.
از مشخصات دیگر گوشی، اسلات microSD، پشتیبانی از شبکه ی LTE 4G و یک باتری 2479 میلی آمپری است.
این گوشی دارای دو رنگ برای فریم جلوی گوشی و ده رنگ برای فریم پشت آن است. این فریم ها بعدها هم می توانند تعویض شوند.

Moto G
Moto X Play
اولین نوع گوشی از خانواده ی Moto X، Moto X Play است که دارای یک باتری 3630 میلی آمپری با تکنولوژی شارژ سریع است. این گوشی می تواند با 15 دقیقه شارژ شدن، تا هشت ساعت کار کند.
جزئیات دیگری که امروز مشخص شد، صفحه 5.5 اینچی Full-HD، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است. پردازنده ی گوشی کوالکام 610 است و از حافظه آن اطلاعی در دست نیست.
این گوشی در شهریور در کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین وآمریکای شمالی موجود خواهد بود. اخبار مربوط به آسیا، چین و هند نیز تا مدتی دیگر منتشر می شود.

X Play
Moto X Style
Moto X Style دارای باندهای جهانی است به این معنی که از شبکه های LTE  در سراسر جهان پشتیبانی می کند. صفحه ی 5.7 اینچی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و تکنولوژی شارژ سریع از مشخصات این گوشی می باشد. X Style که مجهز به اندروید لولی پاپ است شهریورماه با قیمت 399 دلار با بازارهای آمریکا وارد می شود.

X Style

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر