آیفون 7 نیامده بسیاری از رقبا را شکست داد!

آیفون 7 نیامده بسیاری از رقبا را شکست داد!

امروز تست بنچمارک iPhone 7 Plus در اپلیکیشن Geekbench منتشر شد و طبق امتیازی که این تلفن هوشمند به دست آورده، شاهد قدرت بسیار بالای پردازنده این گوشی هستیم.

همانطور که حتما اطلاع دارید، آیفون ۷ و ۷ پلاس در تاریخ ۱۷ شهریور ماه معرفی خواهند شد. ولی برای فهمیدن قدرت پردازشی این تلفن‌های هوشمند لازم نیست تا چهارشنبه شب صبر کنید. بر اساس بنچمارکی که از مدل پلاس در اپلیکیشن Geekbench منتشر شده، این گوشی توانسته امتیاز بسیار خوبی را ثبت کند.

iPhone 9,3 که در تصویر مشاهده می‌کنید، به احتمال بسیار زیاد کد مربوط به آیفون ۷ پلاس است که توانسته در تست تک هسته‌ای، امتیاز بسیار خوب ۳۳۷۹ را ثبت کند. برای مقایسه باید بگوییم گلکسی نوت ۷ با پردازنده اگزینوس، در همین آزمایش و در بخش تک‌هسته‌ای، توانسته رکورد ۲۰۶۷ را ثبت کند. آیفون ۶اس پلاس نیز در همین تست توانسته امتیاز ۲۵۲۶ را ثبت کند.

در بخش دیگر یعنی آزمایش چند هسته‌ای Geekbench، آیفون ۷ پلاس رکورد بسیار خوب ۵۴۹۵ را ثبت کرده است. در این بخش گلکسی نوت ۷ نسخه اگزینوس توانسته امتیاز ۶۱۰۰ را ثبت کند. آیفون ۶اس پلاس نیز در این قسمت توانسته بود رکورد ۴۴۰۴ را به ثبت برساند.

از آنجایی که گلکسی نوت ۷ بهترین گوشی در اپلیکیشن Geekbench به حساب می‌آمد، اکنون باید بگوییم در زمنیه تک هسته‌ای، آیفون ۷ سریع‌ترین و در بخش چند هسته‌ای، همچنان گلکسی نوت ۷ سریع‌ترین گوشی‌های گیک بنچ هستند. در این شرایط تقریبا می‌توانیم بگوییم آیفون ۷ هنوز به بازار نیامده، توانایی شکست دادن بسیاری از رقبا را در زمینه قدرت پردازشی داراست.

در نهایت مشخص شده پردازنده Apple A10 همراه با سه گیگابایت رم، عملکرد بسیار خوبی از خود در آیفون ۷ پلاس نشان داده است. فراموش نکنید که آیفون ۶اس هم اکنون از نظر عملکرد و سرعت باز کردن اپلیکیشن‌ها سریع‌ترین گوشی دنیاست ولی گویا آیفون ۷ بالاخره آمده که این گوشی را پس از یک سال شکست دهد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر