بازی اندرویدی Zombie Castaways: شهرسازی به سبک زامبی‌ عاشق!

بازی اندرویدی Zombie Castaways: شهرسازی به سبک زامبی‌ عاشق!

بازی زامبی کاستاویز ساعت‌ها شمارا مشغول نگه می‌دارد بدون اینکه متوجه گذر زمان شوید.

اگر دنبال بازی‌ای هستید که ساعت‌ها شمارا مشغول کند، زامبی کاستاویز(Zombie Castaways) مطمئناً ارزش چک کردن را دارد.هر کس که زامبی کاستاویز را بازی کرده باشد حتماً به شما خواهد گفت که چقدر اعتیادآور است.


در حال حاضر زامبی کاستاویز بیش از 70 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد و به 15 زبان در دسترس است. داستان این بازی ازاین‌قرار است که یک زامبی عاشق دختری  می‌شود و اگر تبدیل به یک انسان شود به عشق خود می‌رسد. 


در بازی زامبی کاستاویز، شما از جزیره‌های زیبا دیدن خواهید کرد و از میان بیشه‌ها و درختزارهای انبوه رد می‌شوید تا راز زامبی را حل کنید. همچنین درراه شما گیاهان، میوه‌ها و گل‌های عجیبی در  حال رشدند که زامبی‌ها آن‌ها را می‌پزند. با ساخت ساختمان‌های معروف جهان، انجام کامل وظایف و حتی تزئین جزیره خود می‌توانید به یک انسان تبدیل شوید و عشق خود را پیدا کنید. زامبی‌های مختلفی هستند که به شما در ایجاد جزیره‌ای پاک و ساخت یک شهر کمک می‌کنند، ازجمله زامبی‌های هیزم‌شکن، کارگران معدن‌های سنگ، ماهیگیران، آشپزها و شکارچیان گنج.


ده‌ها گیاه منحصربه‌فرد همراه با مقدار زیادی معجون فوق‌العاده در دسترس شماست که می‌توانید آن‌ها را برداشت کنید. همچنین بازی زامبی کاستاویز برای جستجوی گنجینه‌ها به شما اجازه سفر به جزایر مختلف را می‌دهد و لازم است که به سرزمین نیاکان بروید و تبدیل به یک انسان شوید. پس‌ازآن شما می‌توانید به شهر برگردید و عشق خود را پیدا کنید. 


هم‌اکنون بازی Zombie Castaways یک بازی بسیار محبوب است. درحالی‌که بیش از 70 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، بیش از یک‌میلیون نفر این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده‌اند. بازیZombie Castaways یک بازی فریمیوم است، به این معنی که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان دانلود کنید، اما بازهم شامل برخی خریدهای درون نرم‌افزاری است. این خریدهای درون نرم‌افزاری از 0.99 دلار تا 49.99 دلار قیمت دارند.

علاوه بر این، Zombie Castaways در دستگاه‌های اندروید 4.0.3 و بالاتر قابل‌اجرا است.. شما می‌توانید بازی Zombie Castaways را از گوگل پلی انتخاب و دانلود کنید. به یاد داشته باشید که دانلود این بازی رایگان است.

 

منبع خبر: androidheadlines

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مجتبی

سه‌شنبه, 30 بهمن 1397

ممنون میشم طریقه ذخیره این بازی مرده عاشق در جمیل گوگل توضیع دهید یکی بازی میکنه ذخیره نمی شه مخ من خراب می کنه کمک

پاسخ

ثبت نظر