تصاویر جدیدی از گوشی Elephone C1 !

تصاویر جدیدی از گوشی Elephone C1 !

در رنگ آبی و طلایی با بدنه ای زیبا از جنس فلز !

الفون ، سازنده چینی گوشی های همراه ، چند وقت پیش پروسه ساخت یک گوشی جدید را آغاز کرد . تصاویر جدیدی که اخیرا از این گوشی هوشمند منتشر شده است آن را در یک بدنه کاملا فلزی زیبا نشان می دهند . ظاهرا قرار است که این گوشی هوشمند در دو رنگ طلایی و آبی وارد بازار شود .

الفون سی 1 دکمه خانه ندارد اما به سه کلید خازنی لمسی مجهز می باشد که تصویر آن ها را در شکل فوق می توانید ببینید . این گوشی هوشمند به یک اسکنر اثر انگشت نیز مجهز می باشد که در بالای آن یک لنز بزرگ دوربین قرار گرفته است . دوربین الفون سی 1 به دو فلش LED نیز مجهز می باشد .

از دیگر ویژگی های الفون سی 1 می توان به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی آن اشاره کرد . این گوشی هوشمند به زودی در معرض عموم قرار می گیرد . 

الفون در نظر دارد دو گوشی جدید دیگر را نیز با نام های S7 و R9 وارد بازار کند . این سازنده پیش فروش این دو محصول را از همین ماه آغاز می کند . آنچه که باعث بدنام شدن الفون S7 شده این است که منابع خبری معتقدند که سازنده چینی در ساخت این محصول از گوشی سامسونگ گلکسی S7 کپی برداری کرده است ؛ سازندگان چینی معمولا چنین کارهایی می کنند اما در صورتی که بتوانند محصولات خود را با طرح هایی از خود وارد بازار سازند ، طرفداران بیشتری پیدا می کنند .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر