دی-لینک PoE جدید بی سیم نقطه دسترسی (Access Point) برای برنامه های کسب و کار ارائه کرد.

دی-لینک PoE جدید بی سیم نقطه دسترسی (Access Point) برای برنامه های کسب و کار ارائه کرد.

DAP-3320 با عملکرد بالا، برق با ولتاژ بالا پوشش بی سیم گسترده ای در مدارس، بیمارستان ها، اماکن دولتی، و ساختمان های اداری به ارمغان می آورد.

 

10 اوت 2016، Fountain valley، کالیفرنیا. دی-لینک امروز PoE جدید بی سیم نقطه دسترسی DAP-3320 (PoE Outdoor Access Point) را رونمایی کرد. DAP-3320 مقاوم در برابر فضای باز ساخته شده است و پوشش و قدرت سیگنال هر شبکه بی سیم را گسترش می دهد. طراحی شده با خروجی قدرت بالا، پشتیبانی از PoE (power over ethernet) ، مدیریت گسترده، حالت عملیات همه کاره، بهبود امنیتی، این محصول استقرار یک شبکه بی سیم برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و محیط های سازمانی ​​را فراهم می کند.

با اتصال استاندارد بی سیم 802.11n عملکرد بالا، DAP-3320 نرخ سیگنال بی سیم را تا mbps300 را با استفاده از باند 2.4 گیگاهرتزی فراهم می سازد همچنین با وجود آنتن omni 2دسی بلی تضمین می کند که سیگنال های بی سیم یک منطقه گسترده را پوشش میدهند. این اکسس پوینت بی سیم می تواند به عنوان یک پل بی سیم برای دوربین های IP در فضای باز استفاده شود که نیاز به کابل کشی های گران و پر دردسر را از بین می برد. علاوه بر این DAP-3320 به دلیل قدرت پردازش و پشتیبانی از 802.11n قادر به پشتیبانی از تعداد زیادی کلایت های بی سیم است که برای کسب و کارهایی مانند مدارس، ساختمان های اداری، بیمارستان ها، امکانات دولتی ایده آل است. این محصول همچنین ویژگی های امنیتی پیشرفته، از جمله WPA / WPA2، تقسیم بندی شبکه های بی سیم و پشتیبانی از VLAN را ارائه می دهد. نصب راحت آن به ویژه در مکان هایی که منبع تغذیه قابل اعتماد وجود ندارد و یا کابل برق در دسترس نیست مزیت بزرگی محسوب می شود.

اسکار ریز معاون بازاریابی دی-لینک گفت: "با افزایش کاربران موبایل کسب و کارها، مدارس و بیمارستان ها نیاز بیشتری به ارتقاء شبکه های بی سیم برای ارائه پهنای باند حس می شود تا قادر به پاسخگویی به خواسته های کاربران باشیم. چه بخواهید دستگاه های بی سیم مانند تلفن های هوشمند و یا لپ تاپ را به شبکه متصل کنید و یا برای یک شبکه مجزا در فاصله ای کوتاه اتصال برقرار کنید، DAP-3320 با هزینه ای کم و کارایی بالا بهترین انتخاب برای شماست."

 

اطلاعات بیشتر در مورد DAP-3320:

 

اتصال با عملکرد بالا: اتصال استاندارد بی سیم 802.11n 2.4 گیگاهرتزی تاMpbs 300

وجود آنتن omni 2دسی بلی: پوشش سیگنال های بی سیم در یک منطقه وسیع را تضمین می کند.

کنترل شبکه: پشتیبانی از 8 SSID به مدیران اجازه می دهد تا برای افزایش انعطاف پذیری و کاهش هزینه نقطه دسترسی را به چندین نقطه دسترسی مجازی تقسیم کند که همه در یک پلت فرم سخت افزاری اتفاق می افتد.

گزینه های منعطف گسترش: با وجود چهار حالت عملکرد متفاوت انطباق با هر وضعیت را ممکن می سازد. این چهار حالت عبارت اند از: نقطه دسترسی (AP)، سیستم توزیع بی سیم (WDS) با نقطه دسترسی، پل WDS و کلایت های بی سیم.

ابزارهای امنیتی قدرتمند: پشتیبانی از رمزگذاری WEP 64-128 بیتی و توابع امنیتی WPA / WPA2، فیلترینگ  مک آدرس برای کنترل دسترسی کاربران و با SSID Broadcast غیرفعال دسترسی خارجی به شبکه داخلی را محدود می کند.

مدیریت مرکزی بی سیم دی-لینک: برای مدیریت پیشرفته شبکه مدیران می توانند از مدیریت مرکزی بی سیم دی-لینک برای پیکربندی و مدیریت نقاط دسترسی مختلف از یک مکان واحد استفاده کنند. مدیریت تعمیر و نگهداری منظم از راه دور، از بین بردن نیاز به ارسال پرسنل به منظور بررسی عملکرد مناسب از جمله این امکانات هستند.

IP55 ضد آب: مقاوم در برابر شریط محیط باز.

حالت صرفه جویی در برق: قابلیت های بی سیم را هنگامی که نیاز است برای صرفع جویی در برق خاموش می کند.

نصب و راه اندازی راحت: 802.3af PoE نصب و راه اندازی در مکان های سخت را آسان می سازد.

 

 

دسترسی و قیمت

 DAP-3320 در حال حاضر با قیمت 159.99 و گارانتی با عمر محدود توسط  نمایندگان فروش و توزیع کنندگان و خرده فروشان آنلاین در دسترس است. اطلاعات بیشتر در www.dlink.com.

 

در مورد دی-لینک

D-Link رهبر جهانی اتصالات خانگی، کسب و کارهای کوچک، محیط های سازمانی کوچک و متوسط و ارائه دهندگان خدمات وب است. یک طراح، توسعه دهنده و تولید کننده است که با پیاده سازی و پشتیبانی از شبکه های یکپارچه قابلیت سوئیچینگ، بی سیم، پهنای باند، ذخیره سازی، IP های مدار بسته  و مدیریت شبکه های مبتنی بر ابر را فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر به وب های زیر مراجعه کنید:

 us.dlink.com

 LinkedIn (http://www.linkedin.com/company/d-link)

http://community.spiceworks.com/networking/D-LINK

وبلاگ D-Link: http://businessblog.us.dlink.com

 

-حداکثر نرخ سیگنال های بی سیم از استاندارد IEEE 802.11g، 802.11n بدست آمده. مقدار واقعی داده ها متفاوت خواهد بود. شرایط شبکه و عوامل محیطی از جمله حجم ترافیک شبکه، مواد بکار رفته برای ساخت، میزان واقعی نرخ داده را کمتر می کند. همچنین عوامل محیطی بر رنج  سیگنال های بی سیم تاثیر می گذارد.

-حداکثر توان خروجی در هر کشور بسته به مقررات محلی متفاوت است.

-استاندارد IP55 کارکرد دستگاه را در برابر وجود جریان آب با فشار کم در همه جهات تضمین می کند. توصیه می شود زمانی که شرایط نامساعد جوی شدید برقرار است این دستگاه را زیر یک سقف، سرپناه و یا در جعبه ضد آب قرار دهید.

-منبع تغذیه گنجانده نشده است. برای تغذیه این دستگاه می توانید از D-Link DPE-301GI استفاده کنید که جداگانه به فروش می رسد.

-گارانتی فقط در ایالات متحده موجود است.

 

منبع خبر: prnewswire


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر