رونمایی ایسر از مینی پی سی Revo Base

رونمایی ایسر از مینی پی سی Revo Base

شرکت ایسر از مینی کامپیوتر زیبای خود با نام Revo Base و قابلیت اجرای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. این کوچک دوست داشتنی قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند i7 را به همراه دارد.

در نمایشگاه IFA 2016 شرکت ایسر از مینی کامپیوتر زیبای خود با نام Revo Base و قابلیت اجرای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. این کوچک دوست داشتنی قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند i7 را به همراه دارد. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از این دستگاه از 8 گیگابایت رم DDR3L و دو مانیتور به صورت همزمان بهره ببرند.

مینی کامپیوتر Revo Base تنها ۵.۳ سانتی‌متر ارتفاع با حجمی معادل ۱۴ در ۱۴ سانتی‌متر دارد. فضای ذخیره سازی آن در مدل‌های مختلف می‌تواند بین ۲ ترابایت هارد HDD یا ۲۵۶ گیگابایت هارد SSD متغیر باشد که از طریق درگاه کارت حافظه توانایی افزایش ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای کاربران در تمام مدل‌ها در نظر گرفته شده است.

درگاه‌های ارتباطی این مینی‌ کامپیوترشامل ۴ پورت USB 3.1 نسل اول، درگاه اتصال کابل شبکه، یک خروجی صدای ۳.۵ میلیمتری برای اتصال هدفون، پورت HDMI و Display Port برای نمایش تصاویر می‌شوند.

دستگاه Revo Base از لحاظ سخت‌افزاری برای کارهای عادی روزمره مانند پخش صوت و تصویر، مرور اینترنت، تایپ و دیگر کارهای سبک بهینه‌سازی شده است. ظاهر جمع و جور و زیبای Revo Base به شما این اجازه را می‌دهد که آن را در هر کجای منزل یا اتاقتان مورد استفاده قرار داده یا به راحتی آن را جابجا کنید.

طبق اطلاعات اعلامی از سوی ایسر، قیمت این مینی کامپیوتر 429 یورو بوده و در سه ماهه اول سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر