50 درصد از کاربران آیفون قصد خرید آیفون 7 را دارند

50 درصد از کاربران آیفون قصد خرید آیفون 7 را دارند

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که 50 درصد از آیفون داران قصد دارند گوشی خود را به آخرین نسخه از آیفون ارتقا دهند

تحقیقات نشان می‌دهد که 50 درصد از دارندگان فعلی گوشی‌های آیفون به آیفون 7 آپدیت می‌کنند. در این تحقیق از 1014 نفر سوال شده و گزینه های متفاوتی پیش روی انها قرار گرفته است. از این تعداد 50 درصد عنوان کرده‌اند که به آیفون 7 آپگرید می‌کنند در حالی که 19 درصد گفته‌اند که پلتفرم خود را عوض می‌کنند و یک گوشی از برند سامسونگ را انتخاب خواهند کرد و 8 درصد نیز رای به تعویض پلتفرم و انتخاب گوشی غیر سامسونگی داده‌اند.

به طور کلی اغلب دارندگان گوشی های اپل مایلند گوشی خود را به نسل جدید این گوشی یا گوشی دیگری ارتقا دهند و تنها 23 درصد از آنها قصد تعویض گوشی خود را ندارند. برخی افراد توانایی مالی نداشتن را دلیل ارتقا ندادن گوشی خود عنوان کرده‌اند و برخی دیگر نیز گفته‌اند که آیفون فعلی آنها جواب‌گوی نیاز آنها است و به همین خاطر به گوشی جدیدتری آپگرید نمی‌کنند.

این تحقیق در تاریخ 4 ژوئیه 2014 انجام شده است؛ یعنی قبل از معرفی گلکسی نوت 7 سامسونگ و مشخص شدن مشکل این گوشی و متوقف شدن فروش آن. ممکن است برخی از آن 19 درصد نیز اکنون نظرشان عوض شده باشد و دیگر قصد تعویض گوشی خود با یک گوشی از برند سامسونگ را نداشته باشند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر