گوشی زمخت Caterpillar S40 با اندروید لولی پاپ

گوشی زمخت Caterpillar S40 با اندروید لولی پاپ

در بین خبرهای گوشی های OnePlus2، Moto X و Moto G، یک تولید کننده ی دیگر گوشی هوشمند نیز، دستگاه جدید خود را به بازار عرضه کرده است.


Caterpillar از دستگاه زمخت S40 خود رونمایی می کند. این گوشی برای کارهای حرفه ای در مکان های پرمخاطره و محیط بیرون کاملا مناسب است.
Caterpillar S40 دارای یک صفحه نمایش IPS در اندازه 4.7 اینچ با وضوح qHD و شیشه Corning Gorilla برای محافظت گوشی می باشد. این گوشی هوشمند از یک پردازنده Snapdragon 210، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی و اسلات کارت microSD برای حافظه خارجی بهره می برد.
CAT نیز مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سلفی، باتری جاسازی شده ی 3000 میلی آمپری می باشد. باید توجه داشت که این ویژگی ها چندان جالب نیستند ولی افرادی که این گوشی را تهیه می کنند به دنبال گوشی هایی با مشخصات آنچنانی نیستند، در واقع آنها گوشی مدل بالایی را می خواهند که کار را برای آنها انجام دهد.
این گوشی دارای گواهینامه IP68 (بیشترین میزان حفاظت در برابر جسم سخت خارجی و بیشترین حفاظت در برابر آب) و تکنولوژی wet-Finger است که کاربران می توانند با استاده از دستکش هم به محتویات گوشی دسترسی داشته باشند.
S40 می تواند تا 39 روز بدون شارژ در حالت استندبای بماند. از طریق این گوشی نیز می توانید به Google Play Store دسترسی پیدا کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر