مراسم رونمایی از آیفون

مراسم رونمایی از آیفون

رونمایی از آیفون 7 و ساعت جدید اپل را ببینیم !

اپل در چند دقیقه آینده در شهر سان فرانسیسکو از آیفون 7 به همراه یک ساعت جدید رونمایی می کند . کاربرانی که ساکن سان فرانسیسکو نیستند هم می توانند مراسم رونمایی از این محصولات را شاهد باشند .

اغلب برای تماشا کردن این مراسم به یکی از محصولات اپل نیاز بود به این معنی که شما باید صاحب یک آیفون ، آی پد ، آی پاد مجهز به سیستم عامل iOS 7.0 و یا نسخه های بعدی این نرم افزار و یا یک مک با نرم افزار OS X v10.8.5 می بودید تا بتوانید با نرم افزار سافاری شاهد چنین رونمایی هایی باشید .

از فصل پاییز میلادی ( 10 شهریور تا 9 آذر 94 ) گذشته این امکان نیز به وجود آمد که کاربران بتوانند از طریق مرورگر مایکروسافت اج ویندوز نیز با چنین مراسم هایی همراه باشند .

حال اگر که یکی از معیارهای فوق را داشته باشید می توانید شاهد رونمایی از محصولات جدید اپل باشید . در این نوشتار فیلم رونمایی از محصولات جدید را نیز می توانید ببینید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر