اپل بالاخره از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ضد آب رونمایی کرد !

اپل بالاخره از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ضد آب رونمایی کرد !

این دو محصول تفاوت بسیار کمی با مدل های پیشین خود دارند اما نمی توان گفت که اپل در طول یک سال گذشته هیچ تغییر جدیدی را در گوشی های خود اعمال نکرده است .

اپل در آیفون های جدید خطوط آنتن را در دیواره جانبی این گوشی های هوشمند کار گذاشته است ؛ این تغییر باعث شده که سازنده آیفون بتواند از دوربین های بزرگ تری در پشت گوشی های جدیدش استفاده کند . آیفون های جدید علاوه بر این ضد آب هستند و به اسپیکرهای استریو نیز مجهز می باشند ؛ در این گوشی ها از پورت هدفون نیز اثری دیده نمی شود .

کوپرتینو از دوربین های جدیدی در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس استفاده کرده است . آیفون 7 پلاس که شایعه شده بود قرار است در رنگ مشکی پیانو وارد بازار شود ، به یک دوربین دوقلو مجهز می باشد . آیفون 7 استاندارد هم به یک دوربین 12 مگاپیکسلی جدید مجهز شده است که قابلیت OIS را پشتیبانی می کند و در شرایط کم نور نیز می تواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد . 

آیفون های جدید از روز 16 سپتامبر ( 26 شهریور ) وارد بازار می شوند و کاربران می توانند از همین الان آن ها را سفارش دهند .

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر