اپل اسمارت واچ، سنگ تمام گذاشت! مشخصات و اپلیکیشنهای جدید این محصول

اپل اسمارت واچ، سنگ تمام گذاشت! مشخصات و اپلیکیشنهای جدید این محصول

اپل واچ انتظاری که مردم را از یک ساعت داشتند را تغییر داد.
قبل از عرضه‌ی اپل واچ، برترین برندهای ساعت رولکس فسیل و... بودند.

هنگامی‌که اپل، ساعت اپل واچ را ارائه کرد خیلی سریع تبدیل به دومین برند دنیا پس از رولکس. شد در سال جاری اپل توانست اولین فروشنده ساعت‌های هوشمند باشد که البته این موفقیت را مدیون این است که بیشتر از هر چیز روی نیاز مشتریانش تمرکز کرده است.

مشتریان اپل واچ را خیلی دوست دارند
پس از آمدن Jeff Williams، معاون عملکردی اصلی اپل پس از سال ۲۰۱۰ که درواقع دستیار شماره یک تیم کوک می‌باشد، بر روی صحنه، وی اعلام کرد در ماه ژوئن آن‌ها سیستم‌عامل ساعت ۳ را معین کردند و نشان دادند که پر از ویژگی‌های جدید است. در این ساعت هوشمند جدید یک آیکون قرار داده‌شده است بدین منظور که به‌راحتی بتوانید به همه‌ی نرم‌افزارهای خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این دارای استیکرهای است که قابلیت حرکت دارند که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به دانلد داک اشاره کرد؛ و یا اینکه افکت‌های تمام صفحه‌ای خاص، مانند ریختن کاغذهای رنگی بر روی کل صفحه به‌صورت انیمیشن که به شما کمک می‌کند لحظه‌های خوب را جشن بگیرید.

علاوه بر این می‌توانید باقابلیت جدید به اشتراک گذاشتن فعالیت در این ساعت اتفاقات هیجان‌انگیز زندگی خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید و آن‌ها را تشویق به فعالیت بیشتر کنید.

از اپلیکیشن های جدید اضافه شده می‌توان به اپ های جدید ورزشی مثل sweat with Kayla اشاره کرد که علاوه بر داشتن قطب‌نما می‌توانند  ضربان قلب شما را نیز اندازه‌گیری کنند. علاوه بر این واشنگتن‌پست، Field Day , P90X  و از همه جذاب‌تر پوکمون گو روی این ساعت نصب‌شده‌اند! که در ماه آینده عرضه خواهد شد. در این نسخه از این بازی نسبت به اپلیکیشن موبایلش متحمل تغییراتی جدید شده است. برای مثال، اپل واچ نشان می‌دهد که در صورت حرکت کردن شما، چقدر کالری سوزانده‌اید و یا اینکه وقتی‌که به یک پوکی استاپ می‌رسید ساعت برای شما، یک ویبره‌ی کوچک می‌کند.

در مورد خصوصیات ظاهری اپل واچ و بگوییم که بسیار شبیه به اپل واچ‌های قدیمی است با این تفاوت که واترپروف بوده و می‌توانید تا حدود پنجاه متر زیر آب، آن را بر روی مچ خود بسته و شیرجه بزنید!

 

منبع خبر: Cnet Live

ارغوان ارجمندی

ارغوان ارجمندی

لیسانس میکروبیولوژی علاقمند به زبانهای خارجه,بازی‌های کامپیوتری، ژنتیک، روانشناسی، برنامه‌نویسی می باشد. او عاشق حیوانات و دوستدار طبیعت نیز هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر