اپل و ماریو (Nintendo’s Mario)

اپل و ماریو (Nintendo’s Mario)

در اپ استور (App Store) بازی جدید سوپر ماریو ران (Super Mario Run) مانند دیگر برنامه های رایگان دکمه ی “Get” ندارد، هم چنین لیست قیمتی برای خرید آن نیز وجود ندارد. در عوض دکمه ای به رنگ نارنجی وجود دارد که روی آن کلمه ی “Notify” نوشته شده است، و شما در صورت تمایل از آگاه شدن زمان در دسترس بودن این بازی می توانید آن را انتخاب کنید. 
این دکمه در هر قسمتی از برنامه به طور مثال صفحه ی شخصی، صفحه های محصولات و غیره، و عدم حضور گزینه های دانلود نمایش داده می شود. 
پس از کلیک کردن، یک هشدار به صورت پاپ آپ (pop up) به صورت Your’re all set. We’ll let you know when SUPER MARIO RUN is available دریافت خواهید کرد. 

پس از آن که برنامه در اپ استور (App Stpre) در دسترس قرار گیرد، این هشدار کاربر را برای پایان دادن خود آگاه می کند. 
تا به این زمان هنوز مشخص نیست که آیا توسعه دهندگان به شخصه قادر به راه اندازی سیستم هستند یا خیر، و یا اپل این ویژگی را برای خود رزرو کرده است مانند ماریو (Mario).
با این حال وجود راهی برای آگاهی از برنامه هایی که هنوز ارائه نشده اند برای کاربران اپ استور (App Store) پیشرفت بزرگی محسوب می شود. این گزینه باعث می شود که توسعه دهندگان بتوانند با برخی از مسائلی که هنگام تبلیغات برنامه هایی که در حال راه اندازی اند، راحت تر مواجه شوند.

 

 

منبع خبر: faceit

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر