تنظیم مرورگر پیش فرض برای ویندوز 10

تنظیم مرورگر پیش فرض برای ویندوز 10

تنظیم مرورگر پیش فرض برای ویندوز 10

مایکروسافت اج Microsoft Edge مرورگری که قرار است به رقابت با نرم افزار های محبوبی همچون گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس بپردازد. بر اساس گزارش‌های آماری موسسه StatCounter ، در حال حاظر مرورگر گوگل کروم محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی دنیاست. اما بنچمارک های منتشر شده نشان می دهد مایکروسافت Edge می‌خواهد برتر از مرورگر گوگل باشد.این بنچمارک ها نشان می دهد که مرورگر مایکروسافت اج ۱۱۲ درصد سریعتر از گوگل کروم عمل می کند. مایکروسافت از موتور EdgeHTML در این مرورگر بهره گرفته است. مایکروسافت اج به عنوان جایگزین مرورگر مشهور «اینترنت اکسپلورر» تولید شده، مایکروسافت کماکان این مرورگر با تجربه را برای مشتریان شرکتی حفظ خواهد کرد. مایکروسافت اج ساده است و رنگ و بویی مینیمالیستی به خود گرفته تا بتواند در بازار آینده مرورگرها جایگاه واقعی خود را کسب کند. علاوه بر قابلیت هایی چون کورتانا، پشتیبانی از قلم‌های دیجیتال برای یادداشت نویسی و حالت Reading استثنایی، مایکروسافت در کنفرانس «بیلد» اعلام کرد که این مرورگر قادر به پشتیبانی از افزونه‌های کروم و فایرفاکس را نیز خواهد داشت.

اما چگونه این مرورگر پیش فرض را تغییر دهیم:

1.قسمت تنظیمات "Setting"را باز کنید.

2.بر روی گزینه ی سیستم "System"کلیک کنید.

3.د پنجره ای که ظاهر می شود به دنبال گزینه ی اپلیکیشن های پیش فرض"Default app" بگردید و روی آن کلیک کنید.

4.در لیست پنجره ی جدید به دنبال قسمت مرورگر وب "Web browser"بگردید.

5.پیش روی شما لیستی از مرورگرها ظاهر می شود ،هر کدم را که می خواهید انتخاب کرده تا مرورگر پیش فرض شما باشد.

1

این تمام کاری است که می توانید برای تغییر مرورگر پیش فرض انجام دهید.اگر خواستید به حالت اول یعنی استفاده از مرورگر اج به صورت پیش فرض تغییر دهید همین مراحل را انجام دهید.به هر حال انتخاب با شماست.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر