iOS 10 از سه شنبه آینده ( 23 شهریور ماه ) عرضه می شود !

iOS 10 از سه شنبه آینده ( 23 شهریور ماه ) عرضه می شود !

کاربران آیفون ، آی پد و آی پاد می توانند در چند روز آینده سیستم عامل دستگاه های خود را بروزرسانی کنند !

در برخی از کشورها این روز چندان خوش یمن نیست اما ظاهرا اپل تصمیم گرفته است که بروزرسانی جدید سیستم عامل خود را در این روز در اختیار کاربران بگذارد . این نسخه از هنگام برگزاری کنفرانس خبری اپل در ماه ژوئن ( 12 خرداد تا 10 تیر ) در اختیار برخی از کاربران گذاشته شده بود و به همین دلیل منابع خبری متعددی جزییاتی تقریبی را در مورد آن منتشر کرده بودند با وجود این همه کاربران می توان در هفته آینده این نرم افزار را برای دستگاه های خود دانلود کنند .

iOS 10 می تواند چند ترفند و قابلیت جدید را در اختیار کاربران بگذارد که امکان پاک کردن نرم افزارهای پیش فرض این سیستم عامل یکی از این قابلیت ها می باشد . در این نسخه دستیار مجازی Siri هم تا حدی ارتقاء یافته است و از این رو هم اکنون کاربران می توانند با دادن فرامین صوتی به آن از خدمات سرویس هایی نظیر Uber و Lyft هم استفاده کنند . 

از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان طبقه بندی کردن جدید تصاویر در آیفون ، ایموجی های جدید برای پیام رسانی و یک موزیک اپ ارتقاء یافته اشاره کرد . 

همه این ویژگی های جدید را می توانید به زودی در اختیار بگیرید . معمولا این بروزرسانی ها بدون هیچ مشکلی در اختیار کاربران گذاشته می شوند اما توصیه می گردد که قبل از دانلود کردن این نسخه نیز گوشی خود را شارژ کنید تا در هنگام دانلود نرم افزار با مشکلی روبرو نشوید . 

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر