با حذف جک هدفون در آیفون 7، کمپانی Beats از هدفون های وایرلس جدیدی رونمایی می کند.

با حذف جک هدفون در آیفون 7، کمپانی Beats از هدفون های وایرلس جدیدی رونمایی می کند.

بیتس تقریبا در برنامه خود برای رونمایی از هدفون ها و ایربادهای وایرلس به منظور همزمان بودن با رونمایی اپل آیفون 7، ایرپادها، و چیپ وایرلس W1 تجدیدنظر می کند.

در طول مراسم دیشب اپل، فیل شیلر اعلام کرد که بیتس هدفون های وایرلس Solo 3 جدید، ایربادهای اسپرت PowerBeats 3، و مجموعه جدیدی از نک ست های معروف به Beats X را منتشر می کند.
Solo 3s امکان 40 ساعت پخش صدا را میدهد، و اکنون می توان آن را با 299 دلار در رنگ های مشکی براق، سفید براق، طلایی، نقره ای، رز گلد، و سیاه پیش سفارش کرد. روشن است که آن ها برای تطابق با رنگ های ارائه شده برای آیفون 7 طراحی شده اند.  پاوربیتس 3 که این پاییز با قیمت 199 دلار می آید، در برابر عرق کردن و آب مقاوم است، و زمانی که بطور کامل شارژ باشد، 12 ساعت باتری ارائه می دهد.
 

می دانیم که همه آنها دارای چیپW1  اپل هستند، که راه حل کمپانی برای صدای وایرلس قابل اطمینان بین آیفون جدیدش بدون جک هدفون یا دستگاه های دیگر است.

 

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر