معرفی نسل جدید موس و کیبورد های حرفه ای

معرفی نسل جدید موس و کیبورد های حرفه ای

کولرمستر نسل جدیدی از موس و کیبورد های حرفه ای خود را به زودی روانه بازار خواهد کرد.

به همین بهانه قصد معرفی دو نمونه از محصولات جدید کولرمستر در بخش موس و کیبورد را داریم که شامل MasterKeys Pro L و باندل Devastator II می شود. کیبورد حرفه ای MasterKeys Pro L یک صفحه کلید مجهز به میکرو سوییچ های مکانیکی Cherry MX و  LED در پس زمینه است. کلید های بزرگ به کار رفته در کیبورد جدید کولرمستر لذت استفاده از آن در طولانی مدت را افزایش می دهد و به گزینه ای مناسب برای کاربرد های متفاوت گیمینگ و تایپ  تبدیل می شود.

کولرمستر همواره به دلیل سبک خاص و متفاوت طراحی محصولات خود در میان سایر برند ها شناخته می شود و این بار نیز در کیبورد MasterKey Pro L شاهکار خود را در طراحی خاص شاسی به منظور قرار دادن LED و سوئیچ های Cherry MX به عرصه نمایش گذاشته است. سخت ترین مرحله طراحی کیبورد جدید کولرمستر، قرار دادن LED با ابعاد بزرگتر و با شدت نور بیشتر بوده و به همین دلیل شرکت سازنده تغییراتی در شاسی کیبورد اعمال کرده است.LED  از طریق نرم افزار ارائه شده قابلیت انتخاب از میان ۱۶.۸ میلیون رنگ را دارد. کولرمستر ۵ حالت نورپردازی (Effect) برای محصول جدید خود در نظر گرفته تا همواره حس متفاوتی برای کاربران به وجود آورد. از میان ۵ حالت نور پردازی MasterKeys Pro L دو حالت Activlite On Touch و Ripple جذابیت کار با این صفحه کلید زیبا را دو چندان می کند.

 پردازنده ARM Cortex M3  با فرکانس کاری ۷۲ مگاهرتز  به میزان ۲۵ درصد نسبت به پردازنده نسل گذشته در محصولات پیشین کولرمستر مورد استفاده قرار می گرفت، سریع تر عمل می کند و اعمال تنظیمات و دستورات کاربران با سرعت به مراتب بیشتری فراخوانی می شوند. گیمرها با مشکل فشردن همزمان چند کلید و عدم تشخیص کلید های فشرده شده مواجه می شوند و دو فناوری ۶-Key Rollover و N-Key Rollover به منظور برطرف سازی این مشکل ارائه گردیدند. کولرمستر از هر دو نسخه Key Rollover بهره گرفته تا در شرایط خاص، یکی از آنها مشکل عدم تشخیص چند کلید همزمان را برطرف سازند.

خریداری باندل موس و کیبورد به دلیل قیمت بسیار مناسب در مرکز توجه کاربران قرار گرفته و کولرمستر نیز در این بخش از بازار با باندل Devastator حضور دارد. نسل اول Devastator به دلیل سبک طراحی زیبا، نور پس زمینه، کیفیت ساخت و قیمت مناسب با فروش بالایی مواجه گردید و اکنون در سال ۲۰۱۶ نسل دوم آن وارد بازار خواهد شد.

باندل موس و کیبورد Devastator II از کلید های انحصاری Mem-Chanical بهره می برد که به صورت اختصاصی توسط کولرمستر طراحی و تولید می شود. به این صورت کاربران احساس کار با یک صفحه کلید مکانیکی را تجربه خواهند کرد. کلید های Mem-Chanical از ۵ بخش تشکیل می شود  و با توجه به نور پس زمینه، کولرمستر از پیستون های شفاف به منظور افزایش شدت نور بهره گرفته است. کولرمستر با افزودن دو قطعه از کیبورد های مکانیکی به  Devastator II، علاوه بر انتقال حس کارکرد با یک کیبورد مکانیکی حرفه ای، طول عمر به ۱۲ میلیون بار فشردن هر کلید افزایش داده است. البته برای عملکرد هر کلید باید شدت فشار انگشتان خود را از ۴۰g به ۵۰g افزایش دهید.

2_5موس در نظر گرفته شده برای این باندل با سنسور ۲۰۰۰ Dpi خود سرعت عمل مناسبی در دریافت دستورات کاربران نشان می دهد. طول عمر هر کلید موس برابر با ۱۰ میلیون بار کلیک اشاره شده است. سه رنگ سبز، قرمز و آبی نیز به عنوان نور پس زمینه برای Devastator II ارائه می شود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر