همکاری سایبری فوجیتسو و مایکروسافت

همکاری سایبری فوجیتسو و مایکروسافت

شرکت فوجیتسو و مایکروسافت قصد دارند برای تسهیل در ارتباطات و تقویت امنیت سایبری، یک بستر ارتباطات جهانی بر مبنای فضای ابری راه‌اندازی کنند.

به گزارش واحد بین‌الملل سایبربان؛ فوجیتسو و مایکروسافت خبر دادند که در حال تقویت همکاری‌های خود برای ترویج یک بستر ارتباط جهانی هستند که سبک کار مشتریان را متحول خواهد کرد.
فوجیتسو ژاپن در فروش سیستم‌های ارتباطی بر پایه تولیدات مایکروسافت پیشرو است. این شرکت در تلاش است تا برای 160 هزار کارمند خود در سراسر جهان، یک بستر ارتباطی خصوصی بر پایه فضای ابری و با استفاده از تولیدات شرکت مایکروسافت راه‌اندازی کند. نمایندگی مایکروسافت در ژاپن کمک‌های فنی لازم برای راه‌اندازی این بستر را فراهم خواهد کرد.
شرکت فوجیتسو اعلام کرده که عملیات جهانی خود را در ماه مارس 2017 آغاز خواهد کرد. این شرکت با استفاده از نرم‌افزار Office 365 در این طرح، قادر خواهد بود آخرین خدمات سیستم‌های ارتباطی را ارائه کند. فوجیتسو با فراهم کردن یک سبک کار جدید این امکان را به مشاغل می‌دهد که کسب‌وکار خود را بهبود ببخشند و بهره‌وری و توانایی خود را در پاسخ دادن به تغییرات افزایش دهند.
با استفاده از خدمات جدید، این شرکت می‌تواند به بهبود اشتراک‌گذاری دانش و برقراری ارتباط بین واحدهای کسب‌وکار در سطح جهانی کمک کند. به‌کارگیری سیستم احراز هویت Azure ADP شرکت فوجیتسو را قادر خواهد کرد خود را از طریق شبکه ابری با بیش از 2000 شرکت دیگر که از خدمات فضای ابری استفاده می‌کنند، سازگار کند.
علاوه بر این، بستر ابری جدید به شرکت فوجیتسو این امکان را می‌دهد که با ترکیب آن با قابلیت تشخیص پیشرفته حملات سایبری از طریق یادگیری ماشینی، امنیت خود را قوی‌تر کند. این شرکت قصد دارد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک، مشتریان خود را به پیاده‌سازی این بستر ابری تشویق کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر