لوازم جانبی جدید پلی استیشن 4 شامل کنترلگر و دوربین جدید می باشد

لوازم جانبی جدید پلی استیشن 4 شامل کنترلگر و دوربین جدید می باشد

در نشست خبری دیشب، پلی استیشن علاوه بر پلی استیشن 4 پرو لوازم جانبی جدیدش را نیز معرفی کرد.

نشست دیشب پلی استیشن بسیار کوتاه بود و بیشتر روی پلی استیشن 4 پرو تمرکز داشت. اما لوازم جانبی جدید پلی استیشن 4 نیز در راه می باشد که شامل کنترگر ارتقا داده شده و دوربین با طراحی جدید می باشد. 
کنترل گر جدید دقیقا مانند کنترل گر پلی استیشن 4 اسلیم می باشد. چیزهای جدیدی که به آن اضافه شده اند نوار نور جلو ( که باعث می شود نور از بالای پد لمسی منتشر شود) و پشتیبانی اتصال USB ( به اضافه بلوتوث) می باشد. هزینه آن در امریکا 60 دلار است و چون تغییر عمده ای نداشته نامش همان دوال شوک 4(DualShock 4)می باشد. در حال حاضر رنگ های مشکی، قرمز و آبی آن موجود است. 

لوازم جانبی جدید دیگر دوربین پلی استیشن است که به نظر می رسد فقط ظاهر آن تغییر کرده است. طراحی آن به شکل استوانه ای است و یک پایه دارد که به شما اجازه می دهد زاویه دوربین را تنظیم کنید. اما به جز این ها سایر قابلیت ها مانند سابق است و پلی استیشن وی آر را نیز پشتیبانی می کند. قیمت این دوربین نیز در امریکا 60 دلار است. 


چیز دیگری که اضافه شده است یک پایه افقی است که با دو ضمیمه می آید که می تواند با پلی استیشن 4 نازک تر یا پلی استیشن 4 پرو کار کند. قیمت آن در امریکا 25 دلار است. هر سه این ها در تاریخ 15 سپتامبر در امریکا، اروپا و ژاپن موجود خواهند بود. 
سونی همچنین به زودی هدست وایرلس خودرا با نام هدست وایرلس پلاتینوم منتشر خواهد کرد. هزینه آن مانند هدست گلد است که هم اکنون در بازار می باشد و 160 دلار امریکا می باش. گفته می شود که این هدست بسیار پیشرفته و خیلی راحت است و تکنولوژی صدای سه بعدی ساخت SIE را پشتیبانی می کند. همچنین یک میکروفون مخفی و یک جک صوتی 3.5 میلی متری دارد و با پلی استیشن وی آر سازگار است. ظاهر آن نیز بسیار زیباست. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر