گلکسی نوت 7 یک جیپ چروکی را خاکستر کرد !

گلکسی نوت 7 یک جیپ چروکی را خاکستر کرد !

انفجار یک گلکسی نوت 7 سامسونگ یک جیپ گرند چروکی را در شهر سنت پترزبورگ ، درست چند روز بعد از اعلام فراخوان جهانی این گوشی هوشمند توسط سازنده بزرگ کره ای ، با خاک یکسان کرد .

ناتان دوراکر ، صاحب چروکی نگون بخت در این زمینه می گوید : " در روز کارگر بودیم که با همسرم به یک حراجی غیر رسمی رفتیم تا برای دخترم یک میز بخریم . گوشی خود را در خودرو گذاشته بودم تا شارژ شود . زمانی که داشتیم میز خریده شده را حمل می کردیم شنیدم که سگمان در حال پارس کردن است . وقتی که به سراغ سگ رفتم دیدم که جیپم در حال سوختن می باشد . "

یکی از نمایندگان سامسونگ این موضوع را تایید کرده و به خبر رسانی FOX 13 News گفته است که هرآنچه در توان دارد برای آقای دوراکر انجام می دهد .

سخنگوی سامسونگ در این زمینه مطلب زیر را اعلام کرده است : " امنیت کاربران برای سامسونگ بیشترین اهمیت را دارد . در رابطه با گوشی های گلکسی نوت 7 از کاربران می خواهیم که از مزایای برنامه تعویض محصولی که در هفته گذشته آن را آغاز کردیم ، بهره ببرند . به واسطه این برنامه کاربران می توانند نوت 7 خود را با یک نوت 7 سالم عوض کنند . "

زمانی که گلکسی نوت 7 وارد بازار شد ، کاربران بازخوردهای بسیار خوبی در مورد آن دادند اما مدت زمان زیادی طول نکشید که گزارش های متعددی در مورد انفجارهای تصادفی این گوشی هوشمند از سرتاسر جهان منتشر شد . سازنده کره ای اعلام کرده است که از هر 1 میلیون دستگاه گلکسی نوت 7 تنها 24 دستگاه در معرض خطر انفجار قرار دارند اما برای احتیاط یک برنامه فراخوان جهانی را آغاز کرده است .

اپل دیروز از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد و به همین دلیل می توان گفت که سامسونگ در حال گذراندن بدترین دوره تجاری خود می باشد . طبق اطلاعات موجود این فراخوان برای سازنده کره ای یک میلیارد دلار هزینه در بر داشته است . 

منبع خبر: cultofmac

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر