GeekBench معتقد است که آیفون 7 پلاس به یک رم 3GB مجهز می باشد !

GeekBench معتقد است که آیفون 7 پلاس به یک رم 3GB مجهز می باشد !

چند روز قبل از این که اپل از گوشی های جدیدش رونمایی کند ، یک تحلیل گر از شرکت KGI گفته بود که آیفون 7 پلاس برخلاف مدل استاندارد آیفون 7 که یک رم 2 گیگابایتی را بر روی خود دارد ، احتمالا به یک رم 3 گیگابایتی مجهز می باشد .

امروزه همه کاربران دنیای گوشی های هوشمند با خط مشی رفتاری اپل آشنایی دارند ؛ این سازنده با وجود این که دو روز پیش از گوشی جدید خود رونمایی کرده ، هنوز مشخصات دقیق آن را بر روی سایت خود منتشر نساخته است ؛ همین امر گیک بنچ را مجاب ساخته است که در این زمینه پا پیش گذارد و اطلاعات جالبی را منتشر کند .

اخیرا مشخصات دستگاهی با نام سری " iPhone9,4 " که اسم رمز آیفون 7 پلاس می باشد ، در پایگاه داده های گیک بنچ ثبت شده است . اطلاعات درج شده از این امر حکایت می کنند که این گوشی هوشمند به یک پردازشگر دو هسته ای 2.23GHz ، رم 3 گیگابایتی و سیستم عامل iOS 10.0.1 مجهز می باشد . 

گیک بنچ علاوه بر مطالبی که در مورد ظرفیت رم آیفون جدید ارائه کرده اطلاعات جالب دیگری را نیز در اختیار کاربران گذاشته است که به نتایج تست گیک بنچ 4 مربوط می شود . این اطلاعات نشان داده اند که امتیاز گلکسی نوت 7 مجهز به پردازشگر اگزینوس در تست یک هسته ای گیک بنچ تقریبا نصف امتیاز آیفون 7 پلاس و امتیاز مدل اج گلکسی S7 در تست های چند هسته ای 100 امتیاز کمتر از امتیاز آیفون 7 پلاس بوده است . 

این نتایج به نحوی توپ و زمین را در اختیار طرفداران اپل می گذارد اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که بدون شک نتایج تست گیک بنچ 4 را نمی توان به طور مستقیم با نتایج تست گیک بنچ 3 مقایسه کرد زیرا نتایج این دو بنچمارک با توجه به انواع مختلفی از پردازشگرهای اینتل نرمال سازی شده است و علاوه بر این ممکن است که اپل یک مدل اولیه از آیفون 7 پلاس جدید خود را برای تست در اختیار گیک بنچ گذاشته باشد که امکان تفاوت داشتن آن با آیفون 7 پلاس نهایی وجود دارد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر