عرضه گوشی اکسپریا X Compact

عرضه گوشی اکسپریا X Compact

دقیقاً یک هفته از معرفی پرچمدار جدید سونی، گوشی اکسپریا XZ و تنها همراهش، گوشی اکسپریا X Compact میگذرد که سونی عرضه این گوشی هوشمند را در اولین کشور دنیا آغاز کرده است

ساعاتی پیش سونی موبایل انگلستان عرضه اولین کامپکت فون سری X را در این کشور آغاز کرده است تا کاربران بتوانند جدیدترین محصول سونی را در دستان خود تجربه کنند.

این گوشی هوشمند هم اَکنون از طریق اُپراتورهایِ بزرگی چون O2، EE، Carphone Warehouse، Giffgaff و MobilesCoUk به صورت قراردادی در دسترس کاربران قرار دارد و نسخه آنلاک شده یا به اصطلاح Sim Free گوشی مذکور نیز با قیمت ۳۵۹٫۹۹ پوند ( معادل ۴۷۸ دلار آمریکا ) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اکسپریا X Compact سونی دارایِ صفحه نمایشی ۴٫۶ اینچی با کیفیت HD، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی، حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و برخلاف نسل قبل خود، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم نیست. همچنین، سونی برایِ کاهش هزینه هایِ نهایی از بدنه ای پلاستیکی برایِ این گوشی هوشمند بهره گرفته است و چیپست به کار رفته در این گوشی، اسنپدراگون ۶۵۰ کمپانی کوآلکام میباشد.

اینطور که به نظر میرسد سونی در نظر دارد در سریعترین زمان ممکن محصولات جدیدش را وارد بازارهایِ جهانی کند و این موضوع برایِ طرفداران محصولات اکسپریا در ایران نیز بسیار خوشحال کننده میباشد. البته گفتنی است که بر طبق برنامه هایِ سونی، پرچمدار این شرکت تا ماه اُکتبر وارد بازارهایِ جهانی نخواهد شد، یعنی برایِ ورود پرچمدار جدید اکسپریا باید حدود ۱ ماهی انتظار بکشیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر