شبیه ساز اندرویدی ویژوال استودیو، از Eclipse و Android Studio پشتیبانی می کند

شبیه ساز اندرویدی ویژوال استودیو، از Eclipse و Android Studio پشتیبانی می کند

شبیه ساز ویژوال استودیو برای اندروید در آذرماه سال گذشته عرضه شد. هدف این توسعه دهندگان کار با این پلت فرم در محیط اندروید بود ولی بعد از گذشت مدتی، این برنامه موفقیت کمی را بدست آورد.


سرویس با کارایی سریع و ویژگی های منحصر بفرد بسیار عالی بود ولی برای استفاده از شبیه ساز نیاز به دانلود ویژوال استودیو هم بود، در حالی که برنامه نویسان از این شبیه ساز انتظارات بیشتری داشتند، بنابراین آنها مجبور بودند تا برای ساختن برنامه هایشان از ابزارهای دیگری استفاده کنند. در حال حاضر محققان Redmond، شبیه ساز ویژوال استودیویی برای اندروید آماده کرده اند که به عنوان یک برنامه ی مستقل دانلود و نیز همراه با Android Studio یا Eclipse استفاده می شود.


در ویدئوی بالا روش استفاده از این برنامه توضیح داده شده است. شبیه ساز از طریق ADB (Android Debug Bridge) وصل می شود. سپس سیستم این شبیه ساز را به عنوان یک دستگاه USB می شناسد. پس از آن نیاز به تنظیم شبیه ساز برای کار با برنامه های توسعه دهنده است که ساده و سریع انجام می شود. تنظیمات و دستورالعمل ها در سایت رسمی مایکروسافت توضیح داده شده اند.
این نرم افزار را می توانید از سایت رسمی ویژوال استودیو دانلود کنید و برنامه های خود را با آن بسازید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر