لومیا‌های مایکروسافت به پایان کار خود نزدیک می‌شوند!

لومیا‌های مایکروسافت به پایان کار خود نزدیک می‌شوند!

مایکروسافت تصمیم دارد به تولید گوشی‌های لومیا در اواخر سال جاری پایان دهد و احتمال می‌رود همان نزدیکی‌ها از سرفیس فون‌های خود نیز رونمایی کند.

به گزارش جی اس ام، آیا شما هم از پیشنهادهای تخفیفی مایکروسافت روی گوشی‌های لومیا تعجب کرده‌اید؟ یا از کاهش قیمت رسمی روی این گوشی‌ها که هر چند وقت به چشم می‌خورد؟

شاید برای شما به عنوان یک هوادار ویندوز فون و برند لومیا سخت باشد که پاسخ این سوالات را بفهمید. طبق گزارش رسیده از یکی از کارمندان مایکروسافت، این اقدامات در راستای فروش گوشی‌های باقی مانده لومیا است. اما چرا مایکروسافت قصد دارد گوشی‌های باقی مانده لومیا خود را طور کامل به فروش برساند؟ آیا می‌خواهد گوشی لومیای دیگری عرضه کند؟

این منبع می‌گوید که فروش گوشی‌های لومیا در دسامبر سال جاری برای همیشه به پایان می‌رسد و بنابراین مشخص است چرا این شرکت به هر مناسبتی قیمت این گوشی‌ها را برای مشتری‌ها کم می‌کند.

این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در ماه دسامبر تولید گوشی‌های لومیا را متوقف کند و تا چند ماه پس از آن نیز همچنان دیوایس‌هایی برای فروش موجود باشند. شاید هم دسامبر پایان کار برای گوشی‌های لومیا باشد.

مدت‌هاست شایعاتی از سرفیس‌فون‌های مایکروسافت به گوش می‌رسد. ممکن است حالا که این شرکت قصد دارد به تولید لومیاهای خود پایان دهد، در زمانی همان حدود، از سرفیس فون‌های خود رونمایی کند. پیشتر گفته شده بود مایکروسافت در ماه اکتبر از سرفیس فون‌اش رونمایی می‌کند اما شایعاتی نیز شنیده می‌شود که سرفیس فون در اوایل سال 2017 رونمایی می‌شود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر