چگونه با کوئیک سینرژی با استفاده از یک موس و صفحه کلید دو کامپیوتر را کنترل کنیم؟

چگونه با کوئیک سینرژی با استفاده از یک موس و صفحه کلید دو کامپیوتر را کنترل کنیم؟

با کوئیک سینرژی می توانید به راحتی چند کامپیوتر را با استفاده از یک صفحه کلید و موس کنترل کنید.

کوئیک سینرژی (Quicksynergy)  یک رابط کاربری گرافیکی برای سیستم عامل مک و لینوکس و مخصوص پیکربندی راحت سینرژی است. سینرژی یک اپلیکیشن است که به کاربران اجازه می دهد از یک موس و صفحه کلید برای دو یا چند کامپیوتر استفاده کنند. بدون نیاز به سخت افزار اضافی، سینرژی از پروتکل TCP/IP برای به اشتراک گذاری صفحه کلید و موس، حتی بین سیستم عامل های مختلف مثل مک، لینوکس و ویندوز استفاده می کند. 
کوئیک سینرژی که تحت لیسانس پروانه عمومی همگانی گنو می باشد رایگان است. 
کویئک سینرژی یک برنامه نرم افزاری منبع باز رایگان است که به شما اجازه می دهد برای کنترل دو کامپیوتر از یک موس و صفحه کلید استفاده کنید. هیچ نیازی به تغییر KVM وجود ندارد. 

گام ها:
1-    در اوبونتو لینوکس (Ubuntu Linux ) به سیناپتیک پکیج منیجر(Synaptic Package Manager) رفته و کوئیک سینرژی را روی هر دو کامپیوتر نصب کنید. 


2-    کوئیک سینرژی را روی هر دو دستگاه باز کنید. 


3-    در کامپیوتری که متصل به صفحه کلید است نام کامپیوتر دیگر را در شرایطی که قرار دارد وارد کنید و روی  'Execute' کلیک کنید. 


4-    روی کامپیوتر دیگر تب  'Use" را انتخاب کنید. آدرس IP  کامپیوتری که صفحه کلید و موس به آن متصل هستند را وارد کنید. روی  'Execute' کلیک کنید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر