آپدیت انگری بردز 2

آپدیت انگری بردز 2

در آپدیت انگری بردز 2، دو فصل جدید، هر یک با 40 سطح اضافه شده است.

اگرچه فیلم انگری بردز در ماه می گذشته منتشر شد، بازی آن به نظر می رسید که در زمان دیگری بیاید. درواقع، شش سال پیش بود که انگری بردز برای دستگاه های اندرویدی در دسترس قرار گرفت. ادامه اش را خودتان می دانید. شرکت سازنده Rovio یک پارک در چین ساخت، و تصویر پرندگان را می توان بر روی محصولات بیشماری مثل نوار چسب ها (باندهای کمکی)، جعبه های غذا، بازی ها، لباس و اسباب بازی ها یافت. آیا موفقیت به مدیران شرکت Rovio رسید؟ مطمئناً بله. این کمپانی گفت که قرار بود دیزنی بعدی باشد. در عوض، ممکن است زینگای بعدی شود.
Rovio در تلاش است که شور و هیجان آن روزهای خوش را با انتشار یک آپدیت رسمی برای انگری بردز 2 برگرداند. این آپدیت با دو فصل جدید می آید، که هر یک شامل 40 سطح جدید می باشند. یک خوک جدید به نام Beamer یک تفنگ اشعه ضدجاذبه دارد، و یکی از سه oinker برج خوکی را می سازند. دومی به این منظور طراحی شده تا حمله پرندگان را مسدود کند. و اگر نیم ساعت زمان برای کشتن دارید، می توانید تلاش به باز کردن قفل خوک King Pig Panic کنید. برای انجام این کار، باید چند چالش سخت را در 30 دقیقه کامل کنید.
آیا این آپدیت یک بار دیگر پرندگان را وارد می کند؟ خیر. اما بازی جدیدی برای آن هایی که به بازی با تیروکمان ادامه می دهند، اضافه کرده است. این آپدیت در حال حاضر در دسترس است، و اگر قبلاً آن را از گوشی خود حذف کرده اید (یا اینکه گوشی خود را تعویض کردید و تصمیم گرفتی این بازی را کنار برنامه های دیگر نداشته باشید) هم اکنون می توانید آن را از اپ استورهای اپل و اندروید دانلود کنید.

 

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر