همه چیز در مورد iOS 10 ؛ دستگاه های گیرنده ، تاریخ و زمان عرضه !

همه چیز در مورد iOS 10 ؛ دستگاه های گیرنده ، تاریخ و زمان عرضه !

جدید ترین رویداد اپل چند روز پیش برگزار شد ؛ در این رویداد کوپرتینو علاوه بر رونمایی از محصولات جدید خود ، تاریخ رسمی انتشار iOS 10 را نیز اعلام کرد ، نرم افزاری که هم اکنون جدید ترین سیستم عامل اپل محسوب می شود . تا به حال جزییات زیادی در مورد زمان انتشار این سیستم عامل منتشر شده است .

سیزدهم سپتامبر 2016 ( 23 شهریور 1395 ) و تقریبا برای همه دستگاه های پشتیبانی کننده پلت فرم iOS !

اپل هنوز اطلاعاتی را در مورد زمان دقیقی که گوشی ها و تبلت های این سازنده پیام بروز رسانی سیستم عامل را دریافت می کنند ، منتشر نکرده است ، با وجود این سایت خبرگزاری فون آرنا ( phonearena ) پیش دستی کرده و اطلاعات جدیدی را در اختیار کاربران گذاشته است . 

در پروسه قبلی انتشار سیستم عامل iOS ، اپل در ساعت 10 صبح روز سیزدهم سپتامبر به وقت اقیانوس آرام پلت فرم جدیدش را عرضه کرد از این رو کاربران ساکن در ایالات متحده از حوالی ظهر و کاربران اروپایی در هنگام عصر روز انتشار سیستم عامل جدید ، توانستند آن را دریافت کنند . این بروز رسانی برای کاربران ساکن در شرقی ترین نقطه آسیا از اوایل صبح روز بعد ( 14 سپتامبر ) دسترس پذیر شد .

 اگر که اپل عرضه سیستم عامل جدیدش را نیز در همین زمان شروع کند ، می توان به واسطه جدول زمانی زیر دقیقا دانست که کاربران در چه زمانی می توانند سیستم عامل دستگاه های خود را بروز رسانی کنند :

اگر که این جزییات صحت داشته باشند ، می توان با اطمینان گفت که درست سه روز قبل از این که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس وارد بازار شوند ، بیشتر دستگاه های پشتیبانی کننده سیستم عامل اپل ( محصولاتی که نام آن ها در تصویر زیر آورده شده است ) بروز رسانی iOS 10 را دریافت می کنند :

نکته : در صورتی که در برنامه بتای اپل ثبت نام کرده اید و در طول چند ماه گذشته نسخه بتای سیستم عامل iOS 10 را بر روی دستگاه خود داشته اید ، هم اکنون می توانید نسخه گلدن مستر این نرم افزار را برای دستگاه خود دریافت نمایید .

طبق اطلاعات موجود برخی از ویژگی های سیستم عامل iOS 10 تنها توسط بعضی از محصولات جدید اپل پشتیبانی می شوند ؛ برای مثال یکی از این ویژگی ها قابلیت Raise to wake می باشد که تنها گوشی های آیفون SE ، آیفون 6s و مدل های بعدی این محصولات آن را پشتیبانی می کنند و کاربران دستگاه هایی نظیر آیفون 5 ، آیفون 5c ، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس قادر به استفاده از آن نیستند .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر