پیشنهاد جدید مایکروسافت برای خرید از استور ویندوز 10

پیشنهاد جدید مایکروسافت برای خرید از استور ویندوز 10

پیشنهاد جدید مایکروسافت برای خرید از استور ویندوز 10

حالا مشخص شده است استور ویندوز 10 برای خرید اپلیکیشن و پرداخت هزینه ی آن راه تازه ای در نظر گرفته است.یعنی برای کاربران تبلت ها و کامپیوترها صورتحساب صادر خواهد کرد.در گزارشی مایکروسافت اعلام کرده است که :
از امروز در ویندوز 10 هم به صورت سنتی و هم از طریق کارت های اعتباری مانند PayPal،Alipay،app gifting،gift cards و Bitcoin که تنها در امریکا مورد استفاده قرار می گیرد انجام خواهد شد درست همانند قبل.از امسال مشتریان استور مایکروسافت قادر خواهند بود از طریق قبض تلفن های همراه خود صورتحساب استور مایکروسافت خود را پرداخت کنند که در حال حاضر برای مشتریان تلفن ویندوز در دسترس است.به نظر می رسد اینن روش پرداخت مشتریان را راضی کند و پرداخت از قبل هم برای آنان راحت تر شود.مایکروسافت عنوان کرده است که در حال حاضر 88 درصد جمعیت جهان نمی توانند از کارت های اعتباری استفاده کنند،بنابراین این راه پرداخت جدید هم برای مایکروسافت سودآور تر است و هم برای ناشران برنامه سود خوبی خواهد داشت.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر