سامسونگ گلکسی نوت 7 منفجر شد، یک کودک شش ساله را سوزاند

سامسونگ گلکسی نوت 7 منفجر شد، یک کودک شش ساله را سوزاند

یک بار دیگر خبرها حاکی از انفجار گوشی های گلکسی نوت 7 است. اما اینبار در دستان یک کودک شش ساله!

به گزارش نیویورک پشت یک سامسونگ گلکسی نوت 7 دیگر منفجر شد، اما این بار در دستان یک کودک شش ساله. گزارش شده است که این کودک دچار سوختگی شده و می ترسد نزدیک هرگونه دستگاه دیگر شود. 
مادر بزرگ کودک به روزنامه نیویورک پست گفت: " وقتی که باتری گوشی منفجر شد کودک در حال تماشای یک ویدئو بود. او هم اکنون در خانه است و حاضر نیست به هیچ گوشی تلفنی نزدیک شود." او گفت که با شرکت سامسونگ تماس گرفته است ولی از اعلام جزئیات این موضوع اجتناب کرد. 
سامسونگ یک فراخوان کلی در مورد همه گلکسی نوت 7 ها داده است چرا که همه آن ها در معرض خطر انفجار قرار دارند، به خصوص زمانی که در حال شارژ شدن هستند. حتی شرکت های هواپیمایی گفته اند که همه ی مسافرانی که گلکسی نوت 7 دارند ملزم به خاموش کردن گوشی خود در هنگام پرواز می باشند. انفجار این گوشی ها همچنین باعث به آتش کشیده شدن یک خانه در کالیفرنیای جنوبی شده است. 
همچنین کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده در مورد استفاده از این گوشی ها هشدار داده است. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

esmaeil

سه‌شنبه, 23 شهریور 1395

حالا همه ملت میخوان به زورم شده یچیزی رو با نوت به آتیش بکشن بلکه خسارت بگیرن از سامسونگ

پاسخ

عموشامی

چهارشنبه, 24 شهریور 1395

شرکتی که فرت و فرت و کاملا بدون فکر و طرح و تیم تخصصی و استاندارد و
کاملا بر پایه کپی کردن از محصولات دیگر
توی خط تولیدش روزی یه گوشی جدید میزاین ، همین میشه نتیجش .

کمپانی های دیگه یه سال و چند سال یه محصول و قطعه هاشو چک و بررسی میکنن اما زایشگاه سامسونگ حتی مقامی به عنوان طراح هم حتی نداره .

پاسخ

ثبت نظر