کوله پشتی باریک، سبک و کاملاً واقعیت مجازی MSI تا به حال خنک ترین نوع آن بوده است.

کوله پشتی باریک، سبک و کاملاً واقعیت مجازی MSI تا به حال خنک ترین نوع آن بوده است.

به آینده خوش آمدید!

ام اس آی اعلام کرده است که کامپیوتر شخصی به شکل کوله پشتی واقعیت مجازی آن به شکل نهایی خود- یعنی به شکل واقعیت مجازی تکامل یافته است.
برای اولین بار در نمایشگاه Game Show توکیو، MSI VR One با یک طراحی بسته رباتیک جدید و ارتقاء سخت افزاری جدی با CPUهای اورکلاک شده و گرافیک پاسکال Nvidia به نمایش درآمد.
طراحی جدید بسیار شیک تر از طراحی الهام گرفته از کوله مدرسه ای است که ام اس آی درComputex 2016 به نمایش گذاشت. بسته های باتری نیز اکنون مستقیماً در محفظه جاگذاری شده و ام اس آی برای آن قابلیت معاوضه کارکرد قرار داده است که باعث می شود هنگامی که کاربران به پایان 1.5 ساعت جلسه بازی خود می رسند، به راحتی کارکرد آن را عوض کنند.
در سیستم خنک کنندگی نیز ارتقاء قابل توجهی دیده می شود و VR One مجهز به دو فن 90 میلی متری و نه لوله انتقال حرارت شده است. ام اس آی ادعا می کند که این سیستم کمک می کند که در طول جلسات واقعیت مجازی سیستم خنک و تا 41 دسی بل ساکت نگه داشته شود.


VR One با یک پورت HDMI، پورت Mini DisplayPort، و یک Thunderbolt3 به وسیله پورت نوع C کاملاً برای HTC VIVE بهینه شده است. همچنین 4 پورت یو اس بی 3 وجود دارد، که به کاربران امکان می دهد دستگاه های خارجی بیشتری مانند کنترل کننده ها یا انتقال دهندگان حرکت را متصل کنند.
ام اس آی همچنین به عنوان نسخه جدیدی از نرم افزار Dragon Center خود با برگزیده ای از گزینه های تنظیم سیستم گسترش یافت که تجربه واقعیت مجازی خود را بهینه می کنند.
شاید مؤثرترین کار این باشد که ام اس آی شدیداً وزن لوازم واقعیت مجازی قابل حمل خود را کاهش داده است. در حالی که کامپیوتر شخصی کوله پشتی ام اس آی وزنی معادل 5 کیلوگرم (12 پوند) را داراست، نسخه جدید آن اساساً سبک تر و به وزن 3.6 کیلوگرم (7.9 پوند) می باشد.
ام اس آی هنوز قیمت و یا زمان عرضه آن را اعلام نکرده است، اما ما بی صبرانه منتظریم که از این کوله پشتی واقعیت مجازی استفاده کنیم.

 

منبع خبر: techradar

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر