اینستاگرام برای مواردی که در کامنت ها می بینید به شما کنترل بیشتری می دهد.

اینستاگرام برای مواردی که در کامنت ها می بینید به شما کنترل بیشتری می دهد.

ابزار کامنت های اینستا کلمات کلیدی خاصی که ترجیح می دهید دیده نشوند را جدا می کند.

اینستاگرام با ویژگی جدیدی که در آن عبارات خاصی را از دیده شدن در کامنت هایتان بلاک می کند، در مبارزه با آزار و اذیت قدمی به جلو بر می دارد.
ابزار کامنت های اینستاگرام که به منوی آپشن های برنامه اضافه شده است و از دوشنبه شروع به کار می کند، به کاربران امکان می دهد کلمات کلیدی خاصی- مانند کلمات موهن، اسپم ها، یا انواعی از هشتگ های کینه توزانه- که ترجیح می دهند در پست آخرشان دیده نشوند را فهرست بندی کنند.
اینستاگرام همچنین یک لیست پیشنهادی از عبارات پیش فرض را ارائه می دهد، چرا که کاربران به یک الگوی اولیه نیاز دارند. علاوه بر این، آپدیت دوشنبه همچنین پیام های مرتبط تر یا شخصی شده را در بالای پیش نمایش کامنت ها، در مقابل دو مورد از تازه ترین کامنت ها قرار می دهد.


کوین سیستروم، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران اینستاگرام می گوید: "برای توانمند کردن هر شخص، نیازمندیم فرهنگی را ترویج دهیم که هرکس بدون انتقاد و آزار و اذیت از اینکه خودش است احساس امنیت کند. این نه تنها خواسته خود من برای انجام این کار است، معتقدم که این مسئولیت ما به عنوان یک شرکت نیز است."
اینستاگرام تنها مرکز رسانه های اجتماعی نیست که در برابر آزارهای آنلاین موضع می گیرد. توئیتر نیز در یک سال گذشته با اضافه کردن یک فیلتر کلمات کلیدی در بالای ابزار گزارش دهی بهبود یافته و دادن گزینه برش کامنت ها به کاربران، گام های بلندی برای مبارزه با آزار و اذیت برداشته است.

 

منبع خبر: techradar

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر