گوشی هوشمند Homtom با باتری 6250 میلی آمپری

گوشی هوشمند Homtom با باتری 6250 میلی آمپری

در خبرها اعلام شد که گوشی Moto X Play یک باتری 3630 میلی آمپری دارد که بسیار شگفت انگیز بود. به تازگی شرکت Doogee گوشی را عرضه کرده است که یک باتری فوق العاده بزرگ دارد.


این شرکت چینی بر روی گوشی هایی با این نوع باتری تمرکز کرده است. این نام نیز از یک کلمه چینی به معنای "اتصال ابدی" گرفته شده است.  گوشی Homtom HT6 مانند گوشی های هوشمند چینی دیگر است ولی باتری 6250 میلی آمپری، آن را متمایز کرده است.
برای مثال، Galaxy S6 باتری 2550 میلی آمپری، Galaxy Tab S2 هشت اینچی، باتری 4000 میلی آمپری  و یک Macbook Air مجهز به باتری 5100 میلی آمپری می باشند.
Homtom HT6 یک گوشی 9.9 میلی متری است که به عنوان یک گوشی هوشمند، کاملا منطقی می باشد.
پردازنده¬ ی چهار هسته ای MT6735، صفحه نمایش 5.5 اینچی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و حافظه ی 16 گیگابایتی از دیگر مشخصات این گوشی است. شارژ گوشی نیز به منظور کاهش زمان، سریع می باشد.
HT6 در شهریور ماه عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر