Mi 5s شیائومی با نمایشگر فورس تاچ و رم 6 گیگابایتی

Mi 5s شیائومی با نمایشگر فورس تاچ و رم 6 گیگابایتی

شیائومی در حال آماده کردن مدل ارتقا یافته می 5 است که از نظر سخت افزاری قدرتمندتر شده و تا پایان سال وارد بازار می‎شود.

به گزارش جی اس ام، Xiaomi Mi 5 بی‌شک می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند 2016 قلمداد کرد که با داشتن ظاهری شیک و سخت‌افزارهایی قدرتمند از قیمتی رقابتی در مقایسه با سایر پرچمداران بازار برخوردار است.

اکنون به نظر می‌رسد مدل ارتقا یافته Mi 5 آماده است تا به زودی وارد بازار شود. Xiaomi Mi 5s نام این گوشی جدید است که به احتمال زیادی تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‎شود.

این گوشی از نمایشگر 5.15 اینچی با فناوری Force Touch، پردازنده اسنپ‌دراگون 821، دوربین 16 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. باتری شیائومی می 5 اس ظرفیت 3490 میلی‌آمپرساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام، پورت USB Type-C و اسکنر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

شیائومی در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند با کیفیت و خوش قیمتی را به بازار فرستاده است. امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد حضور فعال‌تر این برند در بازار ایران باشیم تا کاربران ایرانی بتوانند از پرچمداران قدرتمند و باکیفیت این شرکت استفاده کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر