کوله پشتی MSI VR One، خارج از همه کلیشه ها

کوله پشتی MSI VR One، خارج از همه کلیشه ها

در مراسم TGS امسال، شرکت ام اس آی از کوله پشتی وی آر خود " VR One" رونمایی خواهد کرد. این کوله پشتی واقعیت مجازی بسیار سبک وزن و بی صدا بوده و می توان ساعت ها از آن بدون نیاز به ثابت بودن در یک مکان استفاده کرد.

در مراسم کامپیوتکس در تایوان بازار کوله پشتی های واقعیت مجازی خیلی گرم بوده است. شرکت هایی مانند ام اس آی، اچ پی، آلین ور و کالرفول همگی کامپیوترهای وی آر قابل حمل خود را ارائه دادند، که از جهات مختلف کلیشه ای و شبیه به هم بودند. اما در چند روز آینده، در مراسم توکیو گیم شو (TGS) که در توکیو اجرا می شود، ام اس آی با کوله پشتی وی آر جدید خود که وی آر وان (VR One) قدمی رو به جلو گذاشته است. 
به گفته شرکت ام اس آی، وی آر وان بسیار سبک وزن است. با باتری 3.6 کیلوگرم و بدون باتری تنها 2.2 کیلوگرم وزن دارد. پس شما می توانید بدون این که سنگینی پشت خود حس کنید از گلوله های مجازی به راحتی فرار کنید و مدت ها این کوله پشتی را با خود حمل کنید.


این کوله پشتی همچنین شامل دو باتری با قابلیت اتصال گرم می شود که با هرکدام می توانید یک ساعت و نیم بدون توقف بازی کنید. چهار شاخص نوری دارد که به شما درمورد وضعیت باتری ها اطلاع می دهد. شما می توانید بدون خاموش کردن دستگاه یکی یکی باتری ها را عوض کنید، همچنین می توانید دو باتری را خارج کرده و با استفاده از آداپتور از این دستگاه استفاده کنید. پس لازم نیست نگران از کار افتادن ای وی آر پس از استفاده طولانی باشید. البته استفاده از کابل آداپتور باعث می شود که نتوانید از قابلیت بی سیم بودن این دستگاه استفاده کنید و به هرکجا که می خواهید بروید. 
در مورد جزئیات این دستگاه، شرکت ام اس آی هنوز حرفی نزده است. با این حال می دانیم که سی پی یو این دستگاه Intel Core i7 اورکلاک شده است و جی پی یو این سیستم انویدیا GeForce GTX 1070 می باشد.  همچنین شامل درگاه HDMI، یک مینی دیسپلی پورت، و یک درگاه Thunderbolt 3 Type-C می باشد. چهار درگاه یو اس بی 3.0 نیز برای اتصال لوازم جانبی تعبیه شده است.  

ام اس آی وی آر وان همچنین بسیار بدون صدا است. رمز این موضوع سیستم خنک کننده ی آن است. این دستگاه دو فن " اولترا بلید" نه سانتی متری و نه لوله گرما دارد، که این دو با هم دیگر بدون صدا دستگاه را تحت  dBA 41 نگاه می دارند و باعث می شوند که وقتی با این دستگاه کار می کنید صدای کار کردن آن را نشنوید.تنها صدایی که می شنوید از طریق هدست است. بی صدا بودن این دستگاه به شما کمک می کند تا شب ها بدون بیدار کردن خانواده خود بتوانید بازی کنید و بدون حواس پرتی در دنیای مجازی خود غرق شوید. 


همچنین اپلیکیشنی به نام ام اس آی دراگون سنتر (MSI’s Dragon Center) وجود دارد که به شما اجازه می دهد  از طریق گوشی موبایل خود وضعیت سخت افزار را با جزئیات نظارت کرده و قابلیت های بازی ام اس آی را نیز تنظیم و مدیریت کنید. SHIFT Technology به کاربران اجازه می دهد تا عملکرد دستگاه را ارتقا بخشیده و سرعت فن ها را در صورت نیاز افزایش دهند. 
جزویات بیشتر در TGS امسال اعلام می شود. خوشبختانه لازم نیست که زیاد صبر کنید. این مراسم پنج شنبه 15 سپتامبر ، همین پنج شنبه شروع شده و تا 18 سپتامبر ادامه دارد. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر