اسپیکرهای "Sonso" از امروز به سیستم موسیقی "Groove" مایکروسافت متصل می شوند

اسپیکرهای "Sonso" از امروز به سیستم موسیقی "Groove" مایکروسافت متصل می شوند

سونوس محصولی از شرکت سانتا باربارای کالیفرنیا می باشد که در سال 2002 این شرکت توسط جان مک فارلین، کریگ شلبورن، تام کالن و ترونگ مای تاسیس شد. این شرکت عرضه کننده انواع محصولات صوتی بی سیم می باشد.

سونوس محصولی از شرکت سانتا باربارای کالیفرنیا می باشد که در سال 2002 این شرکت توسط جان مک فارلین، کریگ شلبورن، تام کالن و ترونگ مای تاسیس شد. این شرکت عرضه کننده انواع محصولات صوتی بی سیم می باشد. سیستم صوتی و بی سیم سونوس پس از اتصال به یک روتر محلی فایل های صوتی اینترنتی را در خود ذخیره می کند(البته به تعداد محدود) سپس هر موقع خواستیم آن را بازیابی کرده و اجرا می کند . بهترین ویژگی این است که می تواند به حداکثر 32 اسپیکر در اتاق های مختلف متصل شده و موسیقی را پخش کند. همچنین در سال 2013 سونوس در اندروید ، iOS، سیستم عامل مک و PC توسعه داده شد و می تواند به تمامی دستگاه هایی که این سیستم عامل را دارند متصل شود. همچنین به تازگی نیز برای سیستم عامل بلک بری فعال شده است.مهم ترین جزئی که سنوس به آن نیاز دارد روتر است می دانید که وظیفه روتر این است که فایل های مورد نیاز را از طریق کوتاه ترین مسیر ممکن وارد سیستم کند. در اینجا هم برای یافتن فایل های صوتی به آن نیاز است.به عبارت ساده تر سنوس یک سیستم صوتی می باشد که دارای وای فای بوده و فایل های صوتی را در خود ذخیره می کند . به روتر نیاز دارد تا این فایل ها را از کوتاه ترین و ارزان ترین مسیر ممکن درون این سیستم ذخیره کند . به یک سری پورت برای اتصال به اسپیکر نیاز دارد و توانایی این را دارد که به 32 اسپیکر متصل شود.

مایکروسافت به تازگی با تغییر نام استریم موزیک خود از ایکس‌باکس موزیک به Groove تغییر نام داد.یکی از مسئولان مایکروسافت علت این تغییر نام را گیج‌کننده بودن آن برای کاربران عنوان کرده است. بسیاری از کاربران با شنیدن نام Xbox Music گمان می‌کنند که این سرویس تنها به کاربران ایکس‌باکس مایکروسافت تعلق دارد در حالی که ایکس‌باکس موزیک یا همان پخش موسیقی آنلاین مایکروسافت به صورت کراس پلتفرم روی ویندوز، ویندوزفون، ویندوز RT، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، اندروید، iOS و همینطور تحت وب در دسترس کاربران قرار می گیرد.Groove به معنی حس دریافتی از ریتم موسیقی است.

کمپانی سونوس اعلام کرد است:

این فعالیت فعلا به صورت بتا عرضه شده است و کاربران می توانند با انتخاب سرویس موزیک Groove از اپلیکیشن سونوس در ویندوز خود از این پخش استفاده کنند.می توانید به صفحه ی اطلاعات Groove موزیک برای اطلاعات بیش تر مراجعه کنید و در مورد ویژگی های این سیستم بیش تر بدانید.

البته این سیستم موسیقی مایکروسافت در تمام کشورها در دسترس نیست وتنهادرکشورهای:آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایرلند، مکزیک ،زلاندنو ،نروژ ،پرتغال ،اسپانیا، سویس، سوئد، بریتانا و امریکا در دسترس است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر