گلکسی Tab A 2016 رسمی شد ؛ مجهز به یک S Pen !

گلکسی Tab A 2016 رسمی شد ؛ مجهز به یک S Pen !

همان طور که انتظار می رفت سامسونگ چند لحظه پیش تصاویر جدیدی را از تبلت گلکسی Tab A 2016 مجهز به S Pen منتشر کرد . منابع خبری تا به حال جزییات مختلفی را در مورد این تبلت جدید منتشر کرده اند از این رو انتظار می رود که به زودی سازنده کره ای از این محصول رونمایی کند .

سامسونگ امروز در کره جنوبی اعلام کرد که در نظر دارد این محصول جدید را با یک برچسب قیمت 440 دلاری وارد بازار کند ، با وجود این هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه به کشورهای دیگر هم صادر می شود یا خیر ! 

در هر حال خبر خوب این است که تا به حال همه اطلاعات مورد نیاز در مورد جزییات فنی این محصول منتشر شده است بنابراین کاربران گلکسی Tab A 2016 می دانند که با خرید این تبلت از چه ویژگی هایی بهرمند می شوند . 

طبق اطلاعات موجود ، این تبلت به یک نمایشگر 10.1 اینچی فول اچ دی 1080 پیکسلی ، پردازشگر 8 هسته ای 1.6GHz اگزینوس 7870 ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگابایتی ، قابلیت اتصال 4G LTE و باتری 7,300mAh مجهز می باشد .

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی آن اشاره کرد . سامسونگ اعلام کرده است که این تبلت می تواند با یک بار شارژ 14 ساعت فعال باقی بماند .

گفته شده است که گلکسی Tab A 2016 با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو وارد بازار می شود با وجود این احتمال عرضه این دستگاه با سیستم عامل اندروید نوقا نیز وجود دارد هرچند که سازنده کره ای تا به حال سیستم عامل هیچ یک از محصولاتش را به این پلت فرم ارتقاء نداده است . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر