دقیق ترین اطلاعات منتشر شده در مورد تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S8 !

دقیق ترین اطلاعات منتشر شده در مورد تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S8 !

به جرات می توان گفت که سامسونگ در سال 2016 گوشی دیگری را وارد بازار نمی کند . این سازنده مدتی است که گوشی های گلکسی S7 ، گلکسی S7 اج و گلکسی نوت 7 را وارد بازار کرده است به همین دلیل ، علی رغم فراخوانی که برای گوشی های نوت 7 آغاز شده است ، دیگر از طرف این سازنده در سال جاری محصولی ارائه نمی شود .

محصول بعدی این برند معروف گوشی هوشمند گلکسی S8 می باشد . طبق شایعه های منتشر شده سازنده کره ای در نظر دارد گوشی جدید خود را در دو مدل مجهز به نمایشگرهای اج 5.1 اینچی و 5.5 اینچی وارد بازار کند . همه چیز به نظر مرتب می رسد اما آنچه که به عنوان سوال اصلی مطرح شده این است که گوشی پرچم دار جدید در چه تاریخی وارد میدان می شود ؟

در جواب به این سوال مطالب مختلفی منتشر شده است . عده زیادی معتقدند که سازنده کره ای از اوایل سال آینده گوشی جدیدش را به میدان می فرستند ؛ برخی هم ظاهرا ترجیح داده اند که تنها منتظر بمانند و وارد جزییات نشوند . با وجود این اگر که به روالی که تا به حال توسط سامسونگ دنبال شده توجه کنیم ، می توانیم حدس های دقیق تری بزنیم . 

در جدول زیر اطلاعات مرتبط با زمان هایی که سازنده کره ای گوشی های گلکسی S7 ، گلکسی S6 و گلکسی S5 را وارد بازار کرده ، درج گردیده است :

اگر که به جزییات درج شده در جدول فوق دقت کنید ، متوجه می شوید که سازنده کره ای در طول دو سال گذشته درست یک روز قبل از برگزاری کنگره جهانی موبایل GSMA در شهر بارسلونای کشور اسپانیا از گوشی های پرچم دار گلکسی S7 و گلکسی S6 و در روز اول این رویداد در سال 2014 از گوشی پرچم دار گلکسی S4 رونمایی کرده است .

بنابراین براساس جزییاتی که در این جدول دیده می شود می توان گفت که سازنده کره ای این بار هم یک روز قبل از شروع کنگره جهانی موبایل در سال آینده از گوشی جدید خود رونمایی می کند . طبق اطلاعات موجود کنگره جهانی موبایل 2017 از تاریخ 27 فوریه تا 2 مارس ( 9 تا 12 اسفند ) در شهر بارسلونا برگزار می شود . 

26 فوریه 2017 ( 8 اسفند )

با توجه به روند عرضه گوشی های جدید سامسونگ در بازار ، در مورد زمان عرضه گلکسی S8 نمی توان به راحتی مطلبی را بیان کرد . در طول سه سال گذشته سامسونگ گوشی های گلکسی S5 ، گلکسی S6 و S6 اج و گلکسی S7 و S7 اج را به ترتیب 46 روز ، 40 روز و 19 روز بعد از رونمایی کردن از آن ها وارد بازار کرده است ؛ به همین دلیل از آن جایی که الگوی ثابتی در روند عرضه این محصولات در بازار دیده نمی شود ، در مورد تاریخ دقیق عرضه گوشی پرچم دار جدید هم نمی توان حرفی زد با وجود این انتظار می رود که این محصول حداکثر 1 ماه بعد از قرار گرفتن در معرض عموم ، وارد بازار شود . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Mehdi

چهارشنبه, 24 شهریور 1395

با سلام
البته احتمال معرفی و انتشار سری A جدید در اواخر سال 2016 خیلی زیاد است.

پاسخ

ثبت نظر