نخستین رندرهای نسخه 2016 گلکسی A8 سامسونگ منتشر شد.

نخستین رندرهای نسخه 2016 گلکسی A8 سامسونگ منتشر شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در پی فروش موفقیت‌آمیز گوشی گلکسی A8 خود قصد دارد که نسخه 2016 و جدید این محصول را معرفی کند. به تازگی شاهد انتشار اولین رندرهای این گوشی هوشمند از سوی منبع OnLeaks@ بودیم.

به گزارش شبکه مگ، سامسونگ هم اکنون بزرگ‌ترین کمپانی تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا است. این شرکت هر سال از محصولات متعددی رونمایی می‌کند. گذشته از مشکلاتی که به تازگی برای فبلت گلکسی نوت 7 این کمپانی به وجود آمده، محصولات این شرکت کره‌ای از نظر کیفیت کم‌نظیر هستند. سری محصولات گلکسی A سامسونگ همواره از محصولات پرطرفدار موجود در بازار بوده‌اند. سامسونگ سال گذشته گوشی هوشمند گلکسی A8 را معرفی کرد و این محصول از نظر فروش موفقیت‌های قابل قبولی را برای سامسونگ به ارمغان آورد. حال به نظر می‌رسد که در پی فروش موفقیت‌آمیز گوشی گلکسی A8، سامسونگ قصد دارد که از نسخه جدید و  2016 این گوشی با نام اختصاصی (Galaxy A8 (2016 رونمایی کند.

به تازگی منبع OnLeaks@ اولین رندرهای مربوط به این گوشی هوشمند را در فضای مجازی منتشر کرده است. در این رندرهای از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی مابین نسخه 2016 گلکسی A8 و پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 هستیم. البته با توجه به اینکه نسخه پیشین گوشی گلکسی A8 از صفحه نمایشی 5.7 اینچی بهره می‌برد، پیش‌بینی می‌کنیم که نسخه 2016 این محصول هم ابعاد بزرگ و فبلت مانندی را به همراه داشته باشد. خوشبختانه منبع OnLeaks@ علاوه بر انتشار رندرهای این گوشی به برخی از مشخصات فنی آن هم اشاره داشته است.

بنا به گزارش این منبع که در زمینه انتشار خبرهای پیش از موعد دنیای گوشی‌های هوشمند سابقه چشمگیری دارد، احتمالا نسخه 2016 گلکسی A8 سامسونگ به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 یا با اصطلاح فول اچ‌دی مجهز می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در این محصول تراشه اگزینوس 7420 سامسونگ با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بوده و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی دارد. حافظه داخلی این گوشی هوشمند هم به طور پیش‌فرض ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های اصلی نسخه 2016 گلکسی A8 محسوب می‌شوند. ضمنا منبع OnLeaks@ مدعی شده که ابعاد این فبلت 7.3 در 77.5 در 156.5 میلیمتر خواهد بود. با وجود تمام این تفاسیر نباید فراموش کنیم که هنوز صحت این خبر و مشخصات ارائه شده به طور رسمی از سوی شرکت سامسونگ تایید نشده‌اند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر