جزییات جدیدی در مورد گلکسی S8 ؛ زودتر از آنچه که فکر می کنید می آید !

جزییات جدیدی در مورد گلکسی S8 ؛ زودتر از آنچه که فکر می کنید می آید !

فراخواندن گوشی های گلکسی نوت 7 هیچ مشکلی را برای سامسونگ برطرف نمی کند ؛ علاوه بر این احتمالا گوشی نوت 7 هرگز دیگر نمی تواند اعتبار خود را برگرداند . به همین دلیل سازنده کره ای فکر کرده است که شاید بتواند با زودتر رونمایی کردن از گوشی پرچم دار بعدی خود در سال 2017 این بدنامی را کمی جبران کند .

جزییاتی که در رابطه با این موضوع منتشر شده هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است ؛ به همین دلیل هنوز مشخص نیست که تاریخ رونمایی از گوشی جدید چقدر جلو افتاده است . یکی از منابع خبری هم اخیرا اعلام کرده که سامسونگ پروسه ساخت دو نوع گلکسی S8 را شروع کرده است ؛ البته این امر به این معنی نیست که مطمئنا دو گلکسی S8 وارد بازار می شود زیرا پروسه ساخت این گوشی پرچم دار تازه شروع شده است . 

با وجود این طبق اطلاعات موجود سازنده کره ای مشغول ساخت دو گوشی هوشمند با شماره سریال های SM-G950 و SM-G955 می باشد که با در نظر گرفتن گوشی هایی که تا به حال با برند سامسونگ وارد بازار شده است می توان انتظار داشت که SM-G950 با یک نمایشگر تخت و SM-G955 با یک نمایشگر منحنی شکل وارد بازار شود ؛ البته این احتمال هم وجود دارد که سازنده کره ای در ساخت هر دو دستگاه از نمایشگرهای منحنی شکل اما با اندازه های مختلفی استفاده کند .

از آنجایی که گوشی هوشمند گلکسی S7 شماره سریال SM-G930 را بر روی خود دارد برخی انتظار داشتند که گوشی پرچم دار بعدی با شماره سریال SM-G940 وارد بازار شود هر چند که چنین اتفاقی رخ نمی دهد زیرا عدد 4 برای کره ای ها عدد خوش یمنی نیست . طبق اطلاعات موجود گلکسی S8 نام سری دریم ( Dream ) و گلکسی S8 اج نام سری دریم 2 ( Dream2 ) را بر روی خود دارد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر