کاهش قیمت اکسپریا Z5 پرمیوم و اکسپریا X سونی

کاهش قیمت اکسپریا Z5 پرمیوم و اکسپریا X سونی

حالا که سونی کم کم در حال پیش فروش پرچمدار جدید خود، گوشی اکسپریا XZ و عرضه تنها همراهش، گوشی اکسپریا X Compact در دنیا میباشد، بدیهی است که آخرین پرچمدار خانواده Z و اولین اَعضایِ خانواده X سونی باید کاهش قیمت را تجربه کنند تا محصولات جدید جایگزین آنها شوند.

در پی کاهش قیمت گوشی هایِ خانواده X، سونی موبایل هند امروز قیمت نهایی دو گوشی اکسپریا Z5 پرمیوم و اکسپریا X خود را برایِ بازار این کشور کاهش داد. در بازار هند نیز سونی نسخه دو سیم کارته گوشی هایِ مذکور را به صورت رسمی عرضه کرده است و از این رو نسخه هایِ رسمی با کاهش قیمت مواجه شده اند.

بدین ترتیب، گوشی اکسپریا Z5 پرمیوم دو سیم کارته که تا پیش از این به قیمت ۵۵٫۹۹۰ روپیه در کشور هند فروخته میشد، اَکنون با قیمت ۴۷٫۹۹۰ روپیه در دسترس کاربران قرار دارد و نسخه دو سیم کارته گوشی محبوب اکسپریا X نیز که تا پیش از این به قیمت ۴۸٫۹۹۰ روپیه به فروش میرسید، هم اَکنون با قیمت ۳۸٫۹۹۰ روپیه در دسترس کاربران قرار دارد.

پیش بینی میشود طی روزها و هفته هایِ آینده سونی قیمت آخرین پرچمداران خانواده Z و اولین اَعضایِ خانواده X را در بیشتر کشورهایِ دنیا کاهش دهد تا راه برایِ ورود پرچمدار جدید سونی و تنها همراهش باز شود. شاید به زودی بازار ایران نیز با کاهش قیمت اَعضایِ خانواده Z5 و X سونی گرمتر از قبل شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر