نصب اندروید 6 بر روی بیش از 19 درصد گوشی اندرویدی

نصب اندروید 6 بر روی بیش از 19 درصد گوشی اندرویدی

اندروید 6 حالا تقریبا روی 19 درصد دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است

برای آن‎دسته از افرادی که ارقام مربوط به توزیع سیستم‎عامل‎های اندروید را دنبال می‎کنند، باید بگوییم که آخرین ارقام منتشر شده است. با توجه به این‎که تنها از عرضه‎ی اندروید 7.0 نوقا مدت اندکی می‎گذرد، حدس می‎زنیم که دستگاه‎های زیادی تا الان آن را نصب نکرده‎اند و هنوز برای ظاهر شدن آن در داشبورد توسعه‎دهندگان اندروید زود است، بنابراین آخرین سیستم‎عامل اندروید در این داشبورد مارشملو معرفی شده است.

با توجه به این صحبت، توزیع اندروید مارشملو در مقایسه با ماه گذشته با افزایش آمار روبرو شده است. طبق آمار منتشر شده، حالا 18.7 درصد تمامی دستگاه‎هایی که از گوگل پلی‎استور بازدید کرده‎اند دارای سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو بوده‎اند. ماه گذشته این آمار 15.2 درصد بوده در نتیجه با یک رشد 3.5 درصدی روبرو شده است.

آن‎طور که به نظر می‎رسد مارشملو تنها آپدیت اندرویدی است که ارقام توزیع آن با افزایش روبرو شده است. به‎روزرسانی‎های قدیمی‎تر نظیر اندروید آب‎نبات‎ چوبی در واقع در حدود 0.5 درصد با کاهش روبرو بوده است ولی هم‎چنان با داشتن رقم 35 درصدی در راس این نمودار قرار دارد. اندروید کیت‎کت نیز در حدود 1.5 درصد، جیلی‎بین 1.1 درصد و بستنی حصیری و نان زنجبیلی با کاهش 0.2 درصدی روبرو بوده‎اند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر