آیفون 7 پلاس زیر تیغ جراحی ؛ باتری 2,900mAh و رم 3 گیگابایتی !

آیفون 7 پلاس زیر تیغ جراحی ؛ باتری 2,900mAh و رم 3 گیگابایتی !

شما از امروز می توانید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را خریداری کنید اما اگر که از آن دسته از افراد هستید که می خواهید قبل از خریدن کالایی از همه جزییات موجود در آن سر در بیاورید به شما توصیه می کنیم که این مطلب را بخوانید .

جراحان سایت iFixit گفته اند که در بدن آیفون 7 پلاس ارگان ها و اسرار زیادی وجود دارد ؛ این متخصصان توانسته اند این گوشی هوشمند را کاملا کالبد شکافی کنند . نتایج این کالبد شکافی توانست مطالب جالبی را در مورد اندازه باتری ، ظرفیت رم و سایر جزییاتی که برای کاربران اهمیت دارد اما کوپرتینو از آن ها حرفی نزده است ، ارائه کند . 

باتری 2,900mAh در کنار رم 3 گیگابایتی !

در داخل آیفون 7 پلاس یک منبع تغذیه 2900mAh با مشخصات 3.82V و 11.1Wh وجود دارد که کمی بزرگ تر از باتری 2,750mAh آیفون 6s پلاس ولی کوچک تر از باتری 2,915mAh آیفون 6 پلاس می باشد . بررسی هایی که در گذشته بر روی آیفون 6 پلاس انجام شده بودند نشان داده اند که این گوشی هوشمند به یک جک هدفون مجهز است اما فاقد موتور Taptic می باشد .

نکته دیگری که جراحان iFixit از روی آن پرده برداشتند به ظرفیت رم آیفون 7 پلاس مربوط می شود ؛ این متخصصان ثابت کردند که آیفون 7 پلاس به یک رم 3 گیگابایتی LPDDR4 مجهز می باشد . برخی معتقدند که اپل ظرفیت رم این گوشی هوشمند را بالاتر برده است تا دوربین این دستگاه بتواند دو تصویر گرفته شده به وسیله دو لنز پشتی را بهتر با یکدیگر ترکیب کند و از این طریق کیفیت تصویر برداری را بهبود بخشد . 

ظاهرا آیفون 7 پلاس قطعات جالب دیگری نیز داشته است که تصاویر آن ها را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید :

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر