برنامه ی اینسایدر ویندوزفون چند هفته ی دیگر در چین برای گوشی های شیائومی منتشر می شود

برنامه ی اینسایدر ویندوزفون چند هفته ی دیگر در چین برای گوشی های شیائومی منتشر می شود

پرچمدار فعلی این کمپانی چینی فعلا گوشی های Mi4 است و سیستم عامل ان اندروید است.مایکروسافت پیش از این از همکاریش با شرکت شیائومی خبر داده بود و برای شیائومی پیش نمایشی از رام ویندوز 10 را ارائه کرده بود.

پرچمدار فعلی این کمپانی چینی فعلا گوشی های Mi4 است و سیستم عامل ان اندروید است.مایکروسافت پیش از این از همکاریش با شرکت شیائومی خبر داده بود و برای شیائومی پیش نمایشی از رام ویندوز 10 را ارائه کرده بود.چند ماه پیش با انتشار این رام برای گوشی های شیائومی کاربرانشان به صورت آزمایشی تووانستند از این ویندوز استفاده کنند البته در قالب محدود. این گوشی به صورت دوال بوت نیست بلکه یک سیستم عامل به صورت کامل پاک میشود و با استفاده از نرم افزار و رابط خاصی که شیائومی و مایکروسافت منتشر کرده اند سیستم ویندوز بر روی آن نصب می شود.جای نگرانی نیست زیرا در صورتی که از باگ های ویندوز ۱۰ موبایل نسخه آزمایش به ستوه آمدید می توانید دوباره با استفاده از همین ابزار به اندروید ۵.۰.۱ بازگردید. نسخه ی نصبی سیستم ویندوز فقط برای عده ای محدود منتشر شده بود( توسعه دهندگان و بتا تستر های چینی ) و به کاربران این گوشی ها قول داده شده بود تا ارائه ویندوز ۱۰ کامل در پاییز امسال رام اصلی آن نیز منتشر شود.این پروژه از سوی این دو کمپانی ""برنامه آزمایشی" نامیده شده بود.این برنامه در ابتدا فقط برای عده ای خاص و تنها در پکن قابل دسترسی بود،اما حالا به نظر می رسد که این دو کمپانی می خواهند برنامه را گسترش دهند.

بلیفوره در توییتش به این موضوع به طور مستقیم اشاره کرده است:

ما می خواهیم تا ظرف چند هفته ی آینده برنامه ی اینسایدر را برای گوشی های شیائومی در چین عرضه کنیم...ویندوزفون اینسایدر تجربه ی خوبی است تا زمانی که نسخه ی کامل منتشر می شود و حالت اجرایی بسیار خوبی دارد.

"ویندوز اینسایدر" برنامه ای است که می توان با آن نسخه ی آزمایشی سیستم عامل ویندوز را تست کنند ،کاربران با ثبت نام در بخش ویندوز اینسایدر می توانند عضو شده و از امکانات آن استفاده کنند. نسخه پیش نمایش ویندوفون با ویندوز ۱۰ تلفن همراه از لحاظ مشکلات کاملا متفاوت هستند. به عبارت دیگر نسخه های پیش نمایش ویندوزفون بیشتر تست ها را پشت سر گذاشته و بعد عرضه می گشتند این در حالی است که بنا بر گفته منابع، نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۰ تلفن همراه مشکلات بسیار زیاد تری را به همراه دارند و توسعه دهندگان باید آن ها را شناسایی و به مایکروسافت گزارش کنند.

هدف مایکروسافت از عرضه ی اینسایدر به صورت گسترده در چین،مشاهده ی بازخورد مستقیم از مشتریان است.در هفته های آینده جزئیات بیش تری از این اقدام مایکروسافت منتشر خواهد شد و میزان موفقیت این پروزه مشخص می شود.دیروز با منتشر شدن نسخه ی ویندوز 10 دکستاپ،مایکروسافت اعلام کرد نسخه ی ویندوزفون 10 به زودی و احتمالا در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر