تماشا کنید: درون آیفون 7 پلاس چه چیزهایی قرار گرفته؟

تماشا کنید: درون آیفون 7 پلاس چه چیزهایی قرار گرفته؟

آیا دوست دارید بدانید درون iPhone 7 Plus اپل چه خبر است و از جزئیات قطعات این گوشی مطلع شوید؟

در حالی که فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هنوز شروع نشده است، یکی از کاربران به یکی از گوشی‌های آیفون 7 پلاس دسترسی پیدا کرده و آن را باز کرده تا محتویات داخلی آن مشخص شود. احتمالا شما هم کنجکاوید که بدانید چه چیزی جای جک 3.5 میلی متری هدفون را گرفته است. آیفون‌های جدید اپل ضدآب هستند و اپل به خوبی آنها را در برابر آب مقاوم کرده است. اما اگر بدنه آنها باز شود، این ویژگی از بین می‌رود و دیگر نمی‌توان روی ضدآب بودن این گوشی‌ها حساب کرد.

بزرگ‌ترین بخش درون این گوشی باتری است؛ باتری‌ای که ظرفیتی برابر با 10.22 وات ساعت (2676 میلی آمپر ساعت) دارد و ظرفیت آن اندکی کمتر از باتری 10.45 وات ساعتی آیفون 6 پلاس است. با این حال اپل وعده داده طول عمر باتری آیفون‌های جدید با بهینه‌سازی‌های انجام‌شده افزایش یافته است.

آیفون 7 پلاس اولین عضو خانواده آیفون‌های اپل است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. هر دو دوربین این گوشی در بالای باتری به‌راحتی مشاهده می‌شوند.

همین روزها با دسترسی عموم به آیفون‌های 7 و 7 و پلاس شاهد اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی‌ها خواهیم بود. در ادامه ویدئوی باز کردن آیفون 7 پلاس را مشاهده می‌کنید.

بروزرسانی: با توجه به اینکه این نسخه از آیفون پیش از عرضه عمومی آیفون‌های اپل باز و بررسی شده است، به نظر می‌رسد نسخه بررسی شده نسخه نهایی آیفون 7 پلاس نیست. بررسی انجام شده توسط iFixit بر روی آیفون‌های عرضه شده، نشان می‌دهد باتری آیفون 7 پلاس 2900 میلی آمپری است و محتویات داخلی آن نیز کمی متفاوت است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر