جیمیل در آمریکا و اروپا از دسترس خارج شد!

جیمیل در آمریکا و اروپا از دسترس خارج شد!

گزارش هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند از این خبر می دهند که کاربران در سراسر اروپا و آمریکا برای دسترسی به جیمیل با مشکل مواجه هستند.

به نقل از برسام، گزارش هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند از این خبر می دهند که کاربران در سراسر اروپا و آمریکا برای دسترسی به جیمیل با مشکل مواجه هستند. البته گوگل خاطر نشان کرده که این مشکل فقط جیمیل کاربران در Google for Work (جیمیل های اداری) را تحت تاثیر قرار داده است.

به خاطر داشته باشید که برای سرویس های آنلاین رخداد چنین مشکلاتی و از دسترس خارج شدن آنها خیلی ناآشنا و عجیب نیست و کمپانی هایی مانند گوگل در رفع این مشکلات بسیار حرفه ای هستند، بنابراین باید اطمینان داشت که این مورد نیز به زودی برطرف شود.

گوگل به کاربران اطمینان خاطر داده است که در حال بررسی موضوع است و به زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد کرد. گوگل اظهار کرده است که:

بر اساس گزارش ها، این مشکل فقط کاربران جیمیل های اداری و کاری را با مشکل مواجه کرده است. کاربران در هنگام مراجعه به جیمیل خود با پیامی روبرو می شوند که به آنها اطلاع می دهد سرویس مورد نظر در دسترس نیست و آنها را به تماس با تامین کننده سرویس دعوت می کند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر