نوت7اس جایگزین نمونه قابل انفجار خواهد شد

نوت7اس جایگزین نمونه قابل انفجار خواهد شد

یکی از پردردسرترین اتفاقاتی که می تواند برای یک محصول آن هم در رده گوشی های تلفن همراه رخ دهد، فارغ از بحث ضرر ها و اعداد و ارقام مالی، فراخوانی محصول از سطح بازار و از اختیار مردم است.

به گزارش جام جم آنلاین از نت نوشت ،‌ طبق مصوبه سازمان ایمنی محصولات ایالات متحده (CPSC) تنها دو هفته بعد از فراخوان رسمی Note 7 های موجود در بازار اکنون خرید و فروش Note 7 در ایالات متحده ممنوع بوده و هیچ کاربری حق حمل و نقل این دستگاه را نداشته و ندارد.

طبق اطلاعات CPSC تا قبل از ۱۵ سپتامیر حدود ۱ میلیون Galaxy Note 7 به فروش رسیده است که از این تعداد محصول فروخته شده گزارش ۹۲ مورد دمای زیاد باتری و یا انفجار دستگاه مخابره شده است.

۲۶ مورد از گزارش های رسیده به سامسونگ از اتش سوزی و ۵۵ مورد نشان از آسیب جدی به اتومبیل و یا گاراژ هاست.

به گزارش The Verge از سامسونگ، تاکنون تنها ۱۳۰,۰۰۰ دستگاه طبق فراخوانی به این کمپانی بازگشته اند. این یعنی بیش از ۸۵% از Galaxy Note 7 های موجود در امریکا هنوز در اختیار کاربران است و به فراخوان توجهی نداشته اند.

سامسونگ هنوز زمان دقیقی برای بازگشت به بازار و فروش دوباره نوت ۷ و یا نمونه جایگزینی آن اعلام نکرده اما شایعه و اخبار متفاوتی در این زمینه در حال مخابره شدن است، نمونه هایی مثل Galaxy Note 7s و یا نمونه های تصحیح شده با لوگوی باتری که نشان از سلامت باتری دارد همگی از مواردی است که تا ورود به بازار باید منتظر صحت و تایید آن ها باشیم.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر