تصاویر جدیدی از گوشی های Pixel و Pixel XL گوگل !

تصاویر جدیدی از گوشی های Pixel و Pixel XL گوگل !

گوگل در آینده نزدیک گوشی های پرچم دار 2016 خود را در معرض عموم قرار می دهد !

اگر که می خواهید بدانید که گوگل در روز چهارم ماه اکتبر ( 13 مهر ) چه گوشی هایی را وارد بازار می کند ، به شما توصیه می کنیم که مطالب این نوشتار را بخوانید ؛ البته تنها با در نظر گرفتن این تصاویر نمی توان با اطمینان در مورد ویژگی های گوشی های پیکسل ( سیل فیش ) و پیکسل XL ( مارلین ) حرفی زد . 

طبق اطلاعات موجود گوگل در ساخت مدل پیکسل از یک نمایشگر 4.99 اینچی و در ساخت مدل پیکسل XL از یک نمایشگر 5.46 اینچی استفاده کرده است ، که البته این مطلب در گذشته نیز توسط سایر منابع خبری اعلام شده بود .

پیکسل پرفکت ( Pixel perfect )

خبرچین های دنیای گوشی های هوشمند تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته اند و به همین دلیل هم اکنون ما در مورد محصولاتی که قرار است جانشین گوشی های نکسوس شوند اطلاعات زیادی را در اختیار داریم . طبق اطلاعات موجود این گوشی های هوشمند اولین محصولاتی هستند که گوگل می خواهد آن ها را با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 وارد بازار کند .  

منابع خبری اعلام کرده اند که گوگل این دو محصول را به اسکنر اثر انگشت ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز کرده و در ساخت آن ها از دو کاور پشتی متفاوت استفاده کرده است . این جزییات هنوز توسط گوگل تایید نشده است ، به همین دلیل توصیه می کنیم که با چشم تردید به آن ها نگاه کنید .

ظاهرا اچ تی سی مسئولیت ساخت این دو گوشی زیبا را بر عهده دارد . 

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر