خودروی الکتریکی فولکس که در ۱۵دقیقه ۸۰درصد شارژ می‌شود / خیز برای طی ۵۰۰کیلومتر با یک‌بار شارژ

خودروی الکتریکی فولکس که در ۱۵دقیقه ۸۰درصد شارژ می‌شود / خیز برای طی ۵۰۰کیلومتر با یک‌بار شارژ

در شرایطی که رسوایی دیزلی گریبان غول خودروسازی آلمان را گرفته، فولکس آینده خود را در توسعه محصولات الکتریکی می‌بیند و اکنون فولکس واگن در حال آزمایش بر روی طرح مفهومی خودروی الکتریکی خود است تا آن را در نمایشگاه پاریس در معرض دید عموم قرار دهد.

به گزارش اخبار خودرو،انتظار می‌رود این کانسپت بر روی پلتفرم MEB سوار شود که فولکس آن را در سال گذشته برای محصولات الکتریکی کامپکت خود معرفی کرد. و بنابر گزارش نشریات آلمانی نسخه تولید انبوه این کانسپت در سال ۲۰۱۹ و با برد احتمالی ۵۰۰ کیلومتر (۳۱۰ مایل) وارد بازار خواهد شد. این بخشی از برنامه فولکس برای عرضه ۳۰ محصول الکتریکی جدید تا سال ۲۰۲۵ به حساب مي‌آيد.

اکنون این شرکت سه عکس از بخش های مختلف کانپست الکتریکی جدید خود را منتشر کرده است که در آن می‌توان عناصر طراحی فولکس را به سادگی شناسایی کرد. این علامت ها عبارت است از نشان گرد فولکس واگن در جلوپنجره، چراغ های جلو که زاویه آنها به سمت داخل است و چراغ های عقب که تا روی ستون ها امتداد یافته است. به نظر می‌رسد فرم بدنه نسبت به طراحی تیز و لبه دار سال های اخیر فولکس کلی نرم تر و دارای گوشه های گرد تر شده باشد اما از آنجا که کل خودرو در تصویر مشخص نیست نمی‌توان درباره آن به طور قطعی اظهار نظر كرد.

از جمله فناوری های پیشرفته ای که ماتیاس مولر، مدیرعامل شرکت وعده آن را در کانسپت جدید داده شارژ سریع با استفاده از جریان مستقیم می‌باشد که ۸۰ درصد ظرفیت باتری را در فقط ۱۵ دقیقه کامل می‌کند.
از آنجایی که با توجه به پلتفرم استفاده شده انتظار می‌رود این کانسپت در کلاس C یا خودروهای کامپکت قرار بگیرد، می‌توان گفت از فضای داخلی بیشتر نسبت به گلف یا پاسات برخوردار خواهد بود. شاید محصول نهایی یک هاچ بک بزرگ و کشیده با یک پلتفرم اختصاصی الکتریکی باشد؛ درست مانند شورلت بولت EV 2017.

حجم فضای داخلی هاچ بک الکتریکی جنرال موتورز ۹۴٫۴ فوت مکعب می‌باشد که بزرگ تر از نیسان لیف و تقریبا معادل تسلا مدل S به حساب مي‌آيد.
البته این کانسپت لزوما اولین مدل الکتریکی فولکس واگن نخواهد بود و به نقل از نشریه اتوکار نسخه تولید انبوه میکروباس الکتریکی Budd-e که قبلا معرفی شده زودتر روانه بازار فروش خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر